Drogerie Dayli dołączają do platformy Supersam.pl

Drogeria Dayli Sprzedaz Online

Dayli, jedna z największych w kraju sieci drogerii, rozpoczęła sprzedaż na platformie Supersam.pl. Klienci będą mogli m. in skorzystać z usługi click & collect.

Dayli to sieć 170 sklepów rozsianych w całym kraju. Do 2017 roku liczba placówek ma się zwiększyć do 250. Poza kosmetykami pielęgnacyjnymi, kolorowymi oraz detergentami, sklep oferuje produkty spożywcze.

Technologia e-commerce

Efektem kooperacji z platformą handlową Supersam.pl jest uruchomienie własnej galerii handlowej online. Do platformy w pierwszej kolejności, testowo podłączono 13 placówek Dayli w większych miastach Polski. Docelowo pod adresem sklep.dayli.com.pl zostaną zintegrowane wszystkie drogerie tej sieci.

Wybrana technologia e-commerce ułatwi ekspozycję oferty sieci w internecie z możliwością zamówienia i odbioru zakupów tego samego dnia, w wybranej przez internautę placówce.

Dayli drogeria sprzedaż online

Sklep internetowy Dayli

Zintegrowane drogerie będą również obecne na Supersam.pl. W przyszłości zostanie również zaimplementowany moduł płatności online.

Odbiór tego samego dnia

„Drogerie Dayli to jeden z poważniejszych partnerów Supersamu” – mówi Tomek Kwieciński dyrektor zarządzający spółką Supersam Online S.A. „Oprócz zbudowania dla nich wirtualnej galerii handlowej oraz sklepu internetowego, realizującego zamówienia centralnie, chcemy razem stworzyć nowoczesną sieć reklamową. We współpracy z Mediaverse, agencją marketingu online, która zajmie się budową programów afiliacyjnych oraz optymalizacją wydatków reklamowych, będziemy współdziałać w pozyskiwaniu budżetów reklamowych od producentów marek” – dodaje Kwieciński.

Do tej pory z usług agencji Mediaverse skorzystały firmy takie jak Komputronik, Agata Meble czy Militaria.pl.

Internetowy rynek kosmetyków

Internetowa platforma sprzedażowa Supersam.pl uruchomiona została 8 sierpnia 2014. Platforma Supersam.pl to autorski pomysł Tomka Kwiecińskiego, również oprogramowanie jest własne. Supersam.pl stawia przede wszystkim na odbiór osobisty tego samego dnia. Sklepy mogą również zdecydować się na dostarczanie towaru do klienta, jednak muszą sami zapewnić logistykę dostaw. Do tej pory z galerią zintegrowano m.in. sklepy pod szyldami marek Odido, Chata Polska, Rabat Detal czy Kosmeteria. W tej chwili baza serwisu to ponad 100 tys. opisanych i skatalogowanych artykułów FMCG, w tym 750 artykułów świeżych.

Według Raportu Strategicznego IAB Polska, podsumowującego funkcjonowanie rynku internetowego w Polsce w 2013 roku, 38% internautów realizowało zakupy kosmetyków i chemii gospodarczej online.

Reklama

SCF 2017 Spring