Zbliża się Dzień Darmowej Dostawy e-commerce

dzien darmowej dostawy ecommerce esklep

Organizowana przez serwis internetowy eKomercyjnie.pl akcja Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się w tym roku 2 grudnia. Na razie do tegorocznej edycji dołączyło 739 sklepów internetowych.

Akcja ma zachęcić polskich konsumentów do robienia zakupów w sieci. Jak wynika z licznych badań to właśnie darmowa dostawa jest najlepszym sposobem na wzbudzenie zainteresowania osób, które do tej pory nie zamawiały w internecie. Jest to także skuteczny sposób na zachęcenie dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

Aby wziąć w niej udział akcji, należy spełnić tylko kilka prostych warunków:

Warunek nr 1: dostawa gratis

W założeniu sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy. Organizator daje jednak możliwość wprowadzenia minimalnej wartości zamówienia realizowanego z darmową dostawą. Podobnie jak rok temu, kwota ta została ustalona na 20 złotych brutto.

Warunek nr 2: promocja w internecie

W akcji może wziąć każdy sklep, który tego dnia zaoferuje klientom darmową dostawę zakupów. Musi tylko zarejestrować się na stronie dziendarmowejdostawy.pl, a także rozpropagować akcję wśród swoich klientów: za pośrednictwem maili, strony internetowej, a także na portalach społecznościowych. Uczestnictwo w akcji jest darmowe.

Rosnąca liczba uczestników

W ubiegłorocznym Dniu Darmowej Dostawy udział wzięło 2450 sklepów. Stanowiło to najlepszy wynik w czteroletniej historii tej akcji w Polsce. Dla porównania w pierwszej edycji, w 2010 roku, uczestniczyło 1000 sklepów.

W 2013 roku najwięcej firm zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (17,4%), „Uroda i zdrowie” (12,4%), „Odzież, dodatki” (12,3%), „Dla Dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,7%).

W trakcie trwania akcji z witryny dziendarmowejdostawy.pl zostało zarejestrowanych ponad 2 mln kliknięć do sklepów. Z kolei w dniach 1-3 grudnia oficjalna strona Dnia Darmowej Dostawy zanotowała aż 161 tys. wizyt i ponad 116 tys. użytkowników, którzy średnio spędzali na niej 4 minuty i 49 sekund. Liczba odsłon zbliżyła się do 0,5 mln.

Wśród partnerów tegorocznej akcji są m.in. ING, Przelewy24, czy Comarch ERP czy Grupa Wirtulna Polska.

eKomercyjnie.pl to serwis internetowy dla osób związanych z branżą e-commerce, który zadebiutował w styczniu 2008 roku jako branżowy blog.

 

Reklama

SCF 2017 Spring