Kolejne sklepy w ofercie startupu Supersam.pl

Nowy sklep w ofercie startupu Supersam.pl

Sieć drogerii Jawa rozpoczęła sprzedaż przez internet, za pośrednictwem uruchomionej w sierpniu platformy Supersam.pl.

Startup Supersam.pl prowadzi dwa rodzaje działalności. Po pierwsze, prowadzi platformę handlową, na której stacjonarne oraz internetowe sklepy z branży FMCG mogą sprzedawać swoje produkty. Jest to głównie oferta lokalnych sklepów z niszową ofertą zdrowej, tradycyjnej żywności. Po drugie, Supersam.pl udostępnia sprzedawcom platformę e-commerce oraz wdraża na niej sklepy internetowe. Z obydwu usług startupu Supersam.pl skorzystała sieć drogerii Jawa.

Jawa wchodzi w e-commerce

Sieć Jawa prowadzi sprzedaż tradycyjną za pośrednictwem 411 sklepów własnych i franczyzowych oraz punktów drogeryjnych usytuowanych w sklepach spożywczych. Ostatnio firma podjęła decyzję o uruchomieniu sprzedaży online. Sklep internetowy został wdrożony przez Supersam.pl. Oferta drogerii jest też dostępna na platformie sprzedażowej Supersam.pl.

Startup implementuje również dla Jawy płatności internetowe i tworzy zestawy zakupowe, które mają zachęcić klientów do dodania większej liczby produktów do koszyka. Za wsparcie marketingowe i pozyskiwanie ruchu w sklepie internetowym Jawa będzie odpowiedzialna agencja Mediaverse. Do jej zadań będzie należała budowa programów afiliacyjnych oraz zarządzanie budżetem reklamowym.

Sklep internetowy od nowego roku

W sklepie internetowym Jawa będą na początek dostępne produkty z 10 sklepów sieci. Ponadto zostanie uruchomiona sprzedaż online z magazynu centralnego. Testy sklepu internetowego potrwają do końca roku. Potem sklep będzie realizował zamówienia z całego kraju, w kilkudziesięciu placówkach sieci Jawa.

Startup Supersam.pl rozpoczął działalność na początku sierpnia 2014 roku. Pomysł biznesowy opiera się na dwóch założeniach: wykorzystaniu modelu click and collect oraz stworzeniu własnej uniwersalnej bazy produktowej.

Wykorzystanie click and collect

Ponieważ za pośrednictwem platformy Supersam.pl sprzedają przede wszystkim lokalne sklepy, z których większość nie prowadzi sprzedaży online, model click and collect jest w tym wypadku najlepszym rozwiązaniem. Z kolei własna baza produktów z kategorii FMCG pozwala szybko uruchomić sprzedaż online dla nowych partnerów firmy.

Odkąd powstał Supersam.pl wprowadzono też nowe metodę płatności, które obsługuje Paymento. Firma nie zamierza wprowadzać opcji dostaw kurierskich, wkrótce pojawią się natomiast nowe opcje odbioru zamówienia.

Supersam.pl został założony przez Tomasza Kwiecińskiego, finansowana jest z kapitału własnego. Ostatnio firma otworzyła nowe biuro w Warszawie. Obecnie zatrudnia 14 osób.

Reklama

SCF 2017 Spring