Cuponation.pl organizuje konkurs dla e-sklepów pod patronatem Evigo

cuponation sklepy internetowe konkurs

Wystartowała pierwsza w Polsce edycja plebiscytu Promotor Roku. Konkurs organizowany przez Cuponation.pl pod patronatem Evigo wyłoni sklep, który przygotował najatrakcyjniejszą okazję zakupową 2014.

Laureat konkursu zostanie wybrany w głosowaniu przez samych internautów. Organizatorzy przygotowali atrakcyjne nagrody zarówno dla zwycięzcy konkursu, jak i osób biorących udział w głosowaniu.

Rynek zakupów internetowych

Rynek zakupów internetowych w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Tylko w tym roku zanotował 15% wzrost, a jego wartość przekroczyła 27 mld zł . Polacy coraz częściej decydują się na zakupy przez internet wiedząc, że to właśnie w sieci można znaleźć najlepsze oferty promocyjne i najniższe ceny.

Warto więc sprawdzić, który sprzedawca, zdaniem e-konsumentów przygotował w tym roku najatrakcyjniejszą okazję zakupową. W tym właśnie celu Cuponation.pl uruchomiło specjalną aplikację, która wyłoni Promotora Roku 2014. Organizatorzy kierują swoją akcję do wszystkich internautów. Każdy użytkownik po wejściu na stronę plebiscytu może oddać głos na najlepszą jego zdaniem ofertę zakupową w jednej z czterech kategorii: moda, uroda, elektronika oraz pozostałe. Wśród użytkowników biorących udział w głosowaniu Cuponation.pl rozlosuje vouchery o wartości 200zł, które będzie można zrealizować w zwycięskim sklepie. Głosowanie trwa od dziś do 3 grudnia.

Promotor roku konkurs cuponation

„Promotor roku to pierwszy taki konkurs w Polsce. Wyniki plebiscytu pomogą wskazać, jakie działania promocyjne są najbardziej doceniane przez dzisiejszych konsumentów, dzięki czemu sklepy będą mogły zwiększyć efektywność kampanii promocyjnych” – mówi Katarzyna Kazior  Dyrektor Zarządzający Cuponation w Polsce. Poprzez konkurs chcemy także nagrodzić pracę zespołów marketingowych sklepów internetowych.

Pakiet marketingowy w nagrodę

Sklep, który otrzyma największą liczbę głosów zyska nie tylko uznanie szerokiej grupy odbiorców, ale i zestaw atrakcyjnych nagród: pakiet marketingowy od Cuponation.pl oraz InPost, a także bilet wstępu na konferencję Internet Standard. Reprezentant zwycięskiego sklepu otrzyma natomiast nowoczesny tablet.

Cuponation to wiodący serwis poświęcony oszczędzaniu w internecie, należący do grupy Rocket Internet. Cuponation działa na 16 rynkach, prowadząc ponad 30 platform internetowych. Serwisy Cuponation skupiają ponad 20 tys. vocherów i kuponów rabatowych do ponad 10 tys. sklepów internetowych.

Partnerami konkursu są Internet Standard oraz InPost.

Reklama

SCF 2017 Spring