Victoria’s Secret wprowadza komunikator dla klientów

 

Victoria's Secret wprowadza czat do aplikacji mobilnej

Victoria’s Secret wprowadza opcję czatu w swojej aplikacji mobilnej „Pink”.

Nowa funkcja aplikacji skierowana jest przede wszystkim do odbiorców z grupy wiekowej tzw. „millenials”, czyli osób urodzonych w latach 1990-2000. W tym pokoleniu niezwykle popularne są komunikatory, takie jak Snapchat, Line czy Kik, a także wszelkie aplikacje sieci społecznościowych, dzięki którym można porozumiewać się z rówieśnikami. Starając się wykorzystać ten trend, Victoria’s Secret prowadziła w swojej aplikacji sprzedażowej Pink funkcję czatu.

Oprogramowanie stworzone przez startup

Firma korzysta z oprogramowania stworzonego przez firmę Frankly, specjalizującą się w tworzeniu czatów na urządzenia mobilne. Victoria’s Secret jest pierwszym sprzedawcą odzieżowym, który wykorzystuje komunikator Frankly w swojej aplikacji. Użytkownicy „Pink” mogą pobrać też sam komunikator Frankly, klikając w logotyp umieszczony w lewym dolnym roku ekranu smartfona.

czat w aplikacji Pink Victoria's Secret

Po otworzeniu okienka czatu, użytkownicy aplikacji mogą rozmawiać na wybrane tematy, takie jak wakacje, prezenty czy szkoła. Publiczny czat można dostosować do własnych preferencji, wybierając dla swoich wiadomości własny odcień koloru różowego oraz używać całej gamy emotikonek.

Czat z supermodelką

Dzięki funkcji czatu, fani Victoria’s Secret zyskają dostęp do dodatkowych treści podczas londyńskiego pokazu mody Victoria’s Secret Fashion Show, która odbędzie się 9 grudnia. Poprzez komunikator dostępny w „Pink” użytkownicy będą mogli czatować z supermodelkami, które wystąpią podczas pokazu. Będą też mogli śledzić relację na żywo transmitowaną w CBS.

Aplikacja nie jest jeszcze dostępna w Polsce, Victoria’s Secret nie prowadzi też na naszym rynku sklepu internetowego. W Polsce marka Victoria’s Secret pojawiła się w lipcu 2012 roku. Otwarto wtedy pierwsze sklepy marki w warszwskich centrach handlowych: Złote Tarasy i Galeria Mokotów. Oprócz bielizny, można w nich kupić kosmetyki, perfumy i akcesoria.

startup Frankly stworzył mobilny czat

Inwestycja w SDK

Dla Frankly Victoria’s Secret jest jednym z pierwszych dużych klientów. Startup pozyskał już pierwszych inwestorów (JJR Private Capital, Stanford-StartX Fund oraz SK Planet), którzy do tej pory dokapitalizowali firmę kwotą 22 milionów dolarów. Baza użytkowników aplikacji liczy sobie 1,7 miliona.

Obroty wygenerowane dzięki współpracy z Victoria’s Secret mają zostać przeznaczone na stworzenie platformy SDK, dzięki której czat zostanie udostępniony szerszemu gronu deweloperów aplikacji mobilnych.

Reklama

SCF 2017 Spring