Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep MasterPass

Masterpass Window Shop

W sobotę, 29 listopada 2014 roku, w warszawskiej Galerii Mokotów, ruszy interaktywna witryna z ofertą Showroom.pl, skupiającą niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody.

MasterCard we współpracy z Showroom.pl uruchomi bezobsługowy sklep z odzieżą polskich topowych niezależnych projektantów. Szybkie i bezpieczne dokonywanie transakcji zapewni usługa MasterPass, która będzie jedyną akceptowalną metodą płatności.

Debiut płatności MasterPass

Specjalny sklep będzie dostępny dla konsumentów przez dwa tygodnie, w godzinach otwarcia Galerii Mokotów, a finał akcji będzie miał miejsce podczas targów HUSH Warsaw na Stadionie Narodowym w Warszawie, w dniach 13 – 14 grudnia 2014 roku.

Wspólne przedsięwzięcie MasterCard i Showroom.pl ma na celu popularyzację platformy płatności internetowych MasterPass, która zadebiutowała w Polsce latem tego roku.

MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych – z logo MasterCard lub innych organizacji płatniczych), a także adresu dostawy, co znacznie ułatwia proces płatności.

Współpraca z Showroom.pl

Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych karty – jej numeru, daty ważności czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji w usłudze. Dzięki temu wszystkie płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie wymagają wprowadzania tych danych przy każdej transakcji.

„Rozwijanie innowacyjnych technologii płatniczych to dla MasterCard priorytet. Cieszymy się ze współpracy z Showroom.pl, dzięki której fani niezależnej mody otrzymają dostęp nie tylko do atrakcyjnych zniżek, ale przede wszystkim wygodnych płatności z MasterPass” – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

„Jest to narzędzie, które usprawnia proces zakupowy zarówno z punktu widzenia klienta, jak i sprzedawcy, a okres przedświąteczny to najlepszy moment, by sprawdzić jego możliwości – mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe” – dodaje Ciołkowski.

Przyszłość e-commerce

„Szybkie płatności online, takie jak MasterPass, to przyszłość e-commerce, dlatego bardzo spodobał nam się pomysł wspólnej akcji promocyjnej z MasterCard. Wierzę, że razem uda nam się przekonać wiele osób, że płacenie za zakupy w Internecie może być proste, bezpieczne i wygodne” – mówi Michał Juda, współzałożyciel Showroom.pl.

W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych.

MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 60 tys. sklepów na całym świecie, a z MasterPass korzystają również konsumenci w Australii, Chinach, Czechach, Kanadzie, Nowej Zelandii, RPA, Rumunii, Singapurze, na Tajwanie, w USA i Wielkiej Brytanii.

Reklama

SCF 2017 Spring