Shoplo pozwala sprzedawać w modelu subskrypcji

Startup Shoplo e-commerce

Dzięki najnowszej aplikacji Shoplo, sklepy internetowe korzystające z platformy mogą sprzedawać swoje produkty w modelu subskrypcji.

Klienci sklepów na platformie Shoplo.com mogą zapisać się na automatyczne zamawianie produktów. To znaczy, że nie będą oni musieli za każdym razem ręcznie składać zamówienia. ­ Wystarczy, że raz określą, z jaką częstotliwością chcą otrzymywać dany produkt, a ich zamówienia będą składane automatycznie.

Kampanie up-selling

Wprowadzenie modelu sprzedaży w subskrypcji to bardzo ważne udogodnienie dla właścicieli ­sklepów internetowych, którzy w ten sposób nie tylko wychodzą naprzeciw potrzebom klientów poszukujących wygody i prostoty, ale także generują stały zysk w swoich biznesach.

„Oczywiście nie jest to pierwszy dodatek na naszej platformie, który wspomaga generowanie większej sprzedaży. Przez ostatni miesiąc wdrożyliśmy również aplikacje do kampanii up­sellingowych. Oprócz tego, każdy sprzedający może dodać integrację Instock Reminder, która automatycznie zawiadamia klientów o tym, że dany towar powrócił na stan magazynowy” -­ mówi Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com

Sprzedaż w modelu multi-channel

Wprowadzanie kolejnych narzędzi do generowania sprzedaży w sklepach wpisuje się w strategię Shoplo.com, które systematycznie stara się oferować swoim klientom kolejne dodatki wspierające sprzedaż. Już teraz, poza narzędziami do stworzenia e-­sklepu, platforma oferuje także aplikacje umożliwiające sprzedaż wielokanałową.

„Szykujemy wiele nowych integracji, które sprawią, że każdy właściciel e­-biznesu będzie w stanie dotrzeć ze swoim produktem tam, gdzie znajduje się jego potencjalny klient. Poza wsparciem sprzedaży wielokanałowej, Shoplo promuje swoich klientów, generując ruch w ich sklepach za pośrednictwem platformy Shoplo Market” – tłumaczy Patryk Pawlikowski.

Shoplo.com jest platformą, która kieruje swoją ofertę do mniejszych sprzedawców. W ramach pakietu, mogą oni zlecić Shoplo.com obsługę logistyczną e-sklepu, wybierać spośród gotowych szablonów oraz integrować sklep z innymi kanałami sprzedaży, takimi jak Allegro czy Facebook.

Platfofrma Shoplo działa również na rynkach zagranicznych. Dostępna jest jej wersja angielska oraz portugalska, skierowana na rynek brazylijski.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring