Supersam.pl wprowadza e-commerce managera

Supersam manager ecommerce

Serwis Supersam.pl wprowadza funkcjonalną usługę dla sklepów i sieci detalicznych na swojej platformie click & collect. E-commerce manager zadba o atrakcyjny wygląd e-sklepu oraz tworzenie ekskluzywnych promocji online.

Technologia Supersam to rozwiązanie dla tradycyjnych sklepów branży FMCG, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z dystrybucją w kanale online. Z pomocą platformy  każdy detalista może szybko i łatwo pozyskiwać zamówienia od konsumentów codziennie korzystających z internetu.

Supersam menager ecommerce

Infrastruktura sklepu online

Jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających sprzedaż towarów w sieci jest intuicyjny panel, który w prosty i wygodny sposób pozwala na samodzielną nawigację e-sklepu. Dodatkowo, w trosce o pełne wykorzystanie potencjału tego mechanizmu, twórcy platformy stworzyli usługę e-commerce managera.

Została ona stworzona z myślą o sklepach, które chcą poznać tajniki handlu 2.0 oraz wybrane zagadnienia marketingu online, jednak nie czują się na siłach, aby samodzielnie zawiadować swoim sklepem internetowym.

Usługa skierowana jest do sklepów zintegrowanych na platformie Supersam.pl. Mogą z niej również skorzystać tradycyjni detaliści, którzy rozważają wejście w e-commerce, lecz obawiają się wysokich kosztów budowy sklepu transakcyjnego, a także samodzielnego prowadzenia infrastruktury sklepu online.

Marketing w e-commerce

Do głównych zadań managera należeć będzie dbałość o atrakcyjny wygląd e-sklepu, jego właściwe prowadzenie oraz wierne odzwierciedlenie oferty półki sklepowej online. Manager zajmie się również umieszczaniem towarów w promocyjnej gazetce online, tworzeniem ekskluzywnych promocji, przygotowywaniem zestawów inspirujących internautów do większych zakupów, a także szkoleniem personelu sklepu w zakresie marketingu online. Nowa usługa funkcjonuje od początku grudnia 2014 roku.

Właścicielem platformy jest spółka Supersam Online  S.A. Dzięki jej technologii każdy sklep detaliczny może prowadzić dystrybucję swoich towarów online. Własna, stale rosnąca baza ponad 100 tys. opisanych i skatalogowanych artykułów FMCG, w tym 750 artykułów świeżych, umożliwia budowę sklepu internetowego zaledwie w 1 dzień od podpisania umowy.

Reklama

SCF 2017 Spring