ShopStyle: przełom w dystrybucji wideo dla e-commerce

ShopStyle taguje filmy zamieszczane przez vlogerów

ShopStyle, internetowa platforma handlowa z branży fashion, wykorzystuje technologię Taggled do tagowania filmów w internecie.

Narzędzie dostarczone przez firmę Taggled zostanie zintegrowane z blogami z programu afiliacyjnego prowadzonego przez ShopStyle. Dzięki nim, partnerzy platformy będą mogli tagować filmy tak, aby czytelnicy blogów mogli klikać i do razu kupować prezentowane produkty.

Program afiliacyjny

Strona ShopStyle, która pełni funkcję platformy sprzedażowej oraz wyszukiwarki produktów odzieżowych, notuje 172 miliony odsłon rocznie. W programie afiliacyjnym z platformą współpracuje ponad 10 tysięcy blogerów i vlogerów.

Od tej pory będą oni mieli możliwość otagowania zamieszczanych przez siebie treści wideo, takich jak poradniki i instruktarze dotyczące np. sztuki makijażu. Pojawiające się na filmie produkty będzie można oznaczać aktywnymi linkami, które przeniosą użytkownika na odpowiednią podstronę na platformie ShopStyle. Oferuje ona produkty wiodących światowych marek modowych, takich jak Burberry, Asos czy Marks and Spencer.

Wideo dla e-commerce

„Cieszymy się, że w najbliższych miesiącach zaczniemy korzystać z technologii oferowanej przez Taggled. Chcemy aby nasi vlogerzy wykorzystali w pełni możliwości, jakie dają internetowe zakupy i filmy zamieszczane online” – mówi Melissa Davis, wiceprezes ShopStyle.

Jak wynika z badań opublikowanych przez Cisco, prognozowana liczba użytkowników, którzy oglądają filmy w sieci, osiągnie w 2016 roku 1,5 miliarda osób. Założyciel Taggled Ian Scott komentuje: „Oglądalność treści wideo zamieszczanych w internecie rośnie gwałtownie, a 80% konsumentów chętniej kupi produkt, który widzieli na filmie. Proponowanie użytkownikom możliwości bezpośredniego kupienia produktu, to duży krok naprzód. Tworzenie sprzedażowych treści wideo nie tylko zwiększy obroty sklepów internetowych, ale również zaangażowanie i satysfakcję z zakupu. Tagowanie produktów na filmach wideo powoduje wzrost konwersji o 1-5%”.

ShopStyle taguje filmy wideo linkami do produktów

Przykład filmu otagowanego w technologii Taggled

Wzrost konwersji

Platforma ShopStyle należy do spółki Popsugar i jest jedną z wiodących na świecie platform skierowanych do konsumentów w przedziale wiekowym 18-45. Na platformie dostępnych jest ponad 10 milionów produktów z kategorii odzież, dekoracje wnętrz i artykuły dla dzieci.

ShopStyle obecna jest na rynkach australijskim, kanadyjskim, francuskim, niemieckim, japońskim i brytyjskim. Na świecie ma ponad 70 milionów użytkowników.

Firma Taggled została założona przez Iana Scotta w 2012 roku w Belfaście. Spółka oferuje swoim klientom narzędzia do tagowania filmów zamieszczanych w internecie.

Reklama

SCF 2017 Spring