USA: centrum handlowe przyszłości z technologią eBay

Connected mall eBay

Wielki, dotykowy ekran HD, mapa w formacie 3D, czy darmowa nawigacja – to tylko niektóre udogodnienia, które czekają na klientów centrum handlowego Stanford w Palo Alto w Kalifornii.

Za stworzenie nowatorskiego, cyfrowego  punktu informacyjnego odpowiedzalna jest firma eBay. Właścicielem galerii jest spółka Simon Property Group, amerykański gigant nieruchomości komercyjnych.

Nowa usługa “Connected Mall” ma zapewnić odwiedzającym pełną wygodę robienia zakupów, oraz rzetelną i aktualną informację. Dodatkowo jej zadaniem jest także zapewnienie klientom rozrywki.

Cyfrowe centrum dowodzenia

Pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy klientów odwiedzających centrum handlowe Stanford w kalifornijskim Palo Alto, to wielki, 72 calowy dotykowy ekran. Co ciekawe, obraz wyświetlany na monitorze jest widoczny niezależnie od tego, jaka panuje w danym momencie pogoda. Nie przeszkadzają mu ani promienie słońca, ani deszcz.

Po dotknięciu ekranu na monitorze wyświetla się mapa całego centrum handlowego w formacie 3D. Klient może sprawdzić, w jakim miejscu się obecnie znajduje, a także wytyczyć drogę do interesującego go sklepu. Co więcej, tak wytyczoną trasę można ściągnąć na własny telefon komórkowy i za jej pomocą szybko i sprawnie dotrzeć pod wskazane miejsce.

Nowy cyfrowy punkt informacyjny umożliwia przejrzenie pełnej oferty centrum handlowego z podziałem na poszczególne kategorie np. sklepy, restauracje, czy usługi.  Najemcy mogą na bieżąco uzupełniać system o najnowsze informacje: o promocjach, nowych produktach, wyprzedażach, czy imprezach.

Rozszerzona rzeczywistość w przymierzalni

To nie pierwsza tego typu inicjatywa w centrum handlowym Stanford. Najemcy galerii, do których należą m.in. sieci Neiman Marcus, Bloomingdale’s, Nordstrom, czy Macy’s, za wszelką cenę chcą spełnić oczekiwania wymagającej i nastawionej na technologiczne nowinki klienteli z Doliny Krzemowej.

Właśnie w tym miejscu swój wzorcowy sklep otworzyła sieć Bloomingdale’s. Niedawno otwarty 3-piętrowy sklep ma powierzchnię ponad 11 tys. metrów kwadratowych i jest naszpikowany nowoczesnymi rozwiązaniami. Wirtualne przymierzalnie, interaktywne, dotykowe terminale czy obsługa wyposażona w tablety to tylko niektóre z udogodnień, które znalazły się w nowym sklepie.

Reklama

SCF 2017 Spring