Outbox i Hybris Software zacieśniają współpracę w Polsce

hybris rozwiązania e-commerce

Podpisanie umowy partnerskiej otwiera Outbox dostęp do innowacyjnych narzędzi typu omni-channel. Hybris zaś zyskuje wsparcie partnera wdrożeniowego na polskim rynku.

„Outbox dołącza do grona zaufanych partnerów Hybris Software, spółki SAP” – mówi Bartosz Niwiński, dyrektor regionalny CEE, Hybris Software, spółki SAP.

Współpraca z Microsoft i Oracle

Outbox jest firmą konsultingową specjalizującą się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z klientami. Dostarcza klientom dogłębnej analizy, tworzy koncepcję, przygotowuje założenia, projektuje, wdraża oraz integruje i utrzymuje zaawansowane systemy CRM oraz rozwiązania bazujących na BPM, obsługujących wszelkie procesy zachodzące na linii firma – klienci.

Projekty systemów CRM są realizowane w oparciu zarówno o gotowe systemy największych światowych dostawców (m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce.com, Metastorm), jak i własne rozwiązania oparte na technologiach Java, JBoss, Drools, Google Apps.

Zdobyć customer experience

„Rynek i procesy sprzedaży w naturalny sposób ulegają zmianie. W modelu omni-channel zakup towaru, bądź usługi jest dopiero początkiem relacji klienta ze sprzedawcą, wszystkie kanały są w nim transparentne, przenikają się. Proces zdobywania customer experience jest kluczowy. Klient końcowy przestaje rozróżniać kanały sprzedaży, płynne przełącza się między nimi, buduje swoiste, indywidualne doświadczenie. Oczekuje zaś równocześnie, by każda interakcja firmy była do niego dopasowana, a kanały cyfrowe rozpoznawały go. Narzędzie hybris w pełni to umożliwia” – dodaje Niwiński.

„Na wzrost popularności e-handlu w Polsce mają wpływ rosnące nasycenie rynku smartfonami i tabletami oraz stosunkowo niedrogi, bądź darmowy dostęp do Internetu” – mówi Filip Kohman, dyrektor departamentu mobile i e-commerce w Outbox.

Rynek e-commerce w Polsce

Z raportu PMR “Handel internetowy w Polsce. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce 2014-2019“ wynika, iż polski rynek handlu internetowego będzie rósł w tempie dwucyfrowym. Szacuje się, iż w pod koniec 2014 roku osiągnąć może wartość ponad 27 mld zł.

“Na świecie działa już 4 mld komórek, z czego 1 mld stanowią smartfony. Do 2020 roku globalna baza będących w użyciu urządzeń podłączonych do sieci sięgnie ponad 33 miliardów. Oznacza to, iż na jedną osobę przypadać będzie 4,3 urządzenia, wobec 1,7 obecnie” – dodaje Kohman.

Framework w oparciu o platformę Java

Outbox jako partner wdrożeniowy Microsoft, Oracle i Salesforce posiada wiedzę w zakresie narzędzi wspierających Customer Experience (CX).

„Rozwiązanie hybris cechuje lekka architektura. Oparty o otwartą platformę Java framework, stanowi duży potencjał rozwoju, aby uwzględnić wszystkie aspekty doświadczenia klienta – konkluduje Kohman.

Reklama

SCF 2017 Spring