Nexterio wybrało SALESmanago Marketing Automation

Nexterio strategia online

System SALESmanago zostanie wykorzystany do wdrożenia i optymalizacji kompleksowych procesów marketingowych i sprzedażowych – m. in. do wzrostu konwersji z takich procesów, jak porzucony koszyk oraz wysyłka dopasowanej oferty do profilu użytkownika.

Nexterio.pl (dawniej Megastore.pl) to jeden z krajowych liderów internetowej sprzedaży produktów z kategorii dom i ogród. W swojej ofercie posiada prawie 30 tyś produktów wykończenia wnętrz i dekoracji oraz drobnego AGD.

Nexterio sklep internetowy

Sklep internetowy Nexterio

Platforma firmy Benhauer

„Obecnie personalizacja komunikacji z klientem to must have w branży e-commerce – między innymi właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie rozwiązań, jakie oferuje marketing automation  – mówi Magdalena Staszczyk, dyrektor marketingu w Nexterio.

„Dlaczego SALESmanago? Wzięliśmy pod uwagę kilka kluczowych z naszego punktu widzenia czynników: doświadczenie firmy na rynku oraz dostępność rozwiązań jakie platforma posiada. Mamy nadzieję, że współpraca okaże się  inspirująca i korzystna dla obu stron” – dodaje Staszczyk.

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt, którego twórcą jest firma Benhauer. Według najnowszych rankingów firmy Datanyze to siódma na świecie pod względem wielkości platforma służąca do automatyzacji marketingu.

Własny moduł e-mail marketingu

System umożliwia identyfikację osób pojawiających się na stronie WWW, monitoring ich działań oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.

Systemu SALESmanago używa już ponad 1000 firm, wśród których znajdują się takie marki jak  Komputronik, Agito.pl, Getin Bank, YvesRocher, Matras, Rainbow Tours, Sizeer i bardzo liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw B2B oraz B2C.

Na początku 2014 roku w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer (InPost i Paczkomaty), wykupując około 20% udziałów.

Reklama

SCF 2017 Spring