USA: Neiman Marcus sprzedaje z pomocą interaktywnych ekranów

Neiman marcus strategia internetowa

Sprzedawca luksusowych butów i akcesoriów Neiman Marcus zainstalował w trzech swoich salonach sprzedaży interaktywne ekrany dostarczone przez firmę T1Visions.

Tablety dostępne są w salonach w Austin w Teksasie, w Topanga w Kalifornii oraz w Chicago. Ekrany zainstalowane są w najbardziej widocznych miejscach sklepów marki.

Aplikacja dla omni-channel

W ofercie T1Visions znajdują się tablety o różnych wymiarach, wraz z oprogramowaniem dostosowanym specjalnie pod potrzeby sprzedawców wielokanałowych. Neiman Marcus wybrał 32-calowe z ekranem ultra-HD 4K. Kolorystyka oprawy tabletu jest spójna z tą narzuconą przez markę Neiman Marcus.

Oprogramowanie tabletów stanowi aplikacja OneShop stworzona specjalnie dla sprzedawców wielokanałowych. Pozwala ona przeglądać ofertę sklepu, wyszukiwać produkty według filtrów i dodawać je do listy życzeń, wysyłać linki do produktów mailem. Oprogramowanie zawiera również silnik rekomendacji opartych o wyniki wyszukiwania.

Tablety na zamówienie

Aplikacja jest również przeznaczona dla personelu sklepowego. Dzięki niej ekspedienci mają stały podgląd stanu inwentarza, nie tylko danego salonu, ale całej sieci. Pracownicy otrzymują też informacje o zbliżających się nowościach i premierach produktów, a także porady i materiały dotyczące najnowszych trendów w modzie.

Projekt zainstalowania interaktywnych tabletów jest wspólnym dziełem firmy T1Visions oraz Neiman Marcus Innovation Lab (iLab), specjalnego oddziału marki, odpowiedzialnego za innowacje i ich wdrożenia. Tablety zainstalowane w salonach zostały zaprojektowane specjalnie pod potrzeby marki przez oddzielny zespół zajmujący się designem. Ekrany musiały spełniać wizualne standardy luksusowej marki – być jednocześnie eleganckie i funkcjonalne.

Ekrany jako POS

Obecnie tablety działają na pierwszej wersji OneShop, na początku roku planowane są aktualizacje oprogramowania. Nadal przeprowadzane będą testy aplikacji, na podstawie których wprowadzone zostaną usprawnienia. W planach jest wprowadzenie na tabletach opcji płatności i uczynienie ich dodatkowymi points-of-sale.

Marka Neiman Marcus należy do Neiman Marcus Group i działa na rynku obuwniczym od 1907 roku. W ofercie, oprócz luksusowego obuwia, znajdują się również akcesoria, biżuteria, artykuły dekoracyjne i kosmetyki. Firma sprzedaje za pośrednictwem 41 sklepów na terenie Stanów Zjednoczonych oraz sklepu internetowego (który obsługuje również dostawy do Polski). Do Neiman Marcus Group należą również marki: Bergdorf Goodman, Last Call, Horchow, CUSP oraz mytheresa.

Firma T1Visions zajmuje się tworzeniem interaktywnych paneli dostosowanych do potrzeb poszczególnych branż. Siedziba firmy znajduje się w Charlotte w Karolinie Północnej.

Reklama

SCF 2017 Spring