Azja: ekspansja Abercrombie & Fitch na platformie Demandware

Demandware online solutions

Amerykańska firma odzieżowa Abercrombie & Fitch, specjalizująca się w produkcji ubrań typu casual luxury, uruchomiła 10 nowych portali internetowych na rynkach azjatyckich. Powstały w oparciu o chmurę obliczeniową firmy Demandware.

Uruchomienie nowych stron internetowych jest częścią ekspansji, jaką amerykańska firma planuje na azjatyckich rynkach. Na razie nowe portale marek Abercrombie & Fitch oraz Hollister powstały w Chinach, Hong Kongu, Japonii, Singapurze oraz na Tajwanie.

Strony są w pełni responsywne. Oznacza to, że automatycznie dopasowują się również do potrzeb konsumentów korzystających z urządzeń mobilnych, np. tabletów bądź smartfonów.

Zalety chmury obliczeniowej

“Platforma Demandware umożliwia szybkie i sprawne uruchomienie nowego sklepu internetowego na dowolnym rynku, bez zbędnych przygotowań. Problemem nie są ani rozliczenia w różnych walutach, ani korzystanie z wielu języków” – tłumaczy Billy May, wiceprezes Abercrombie & Fitch odpowiedzialny za sprzedaż internetową.

W tym przypadku Demandware dostarcza jedynie główną platformę, na której oparte są poszczególne strony internetowe. Dzięki temu pracownicy Abercrombie & Fitch mają pełną kontrolę nad tym, jak przebiega sam proces zakupowy, mogą także dopasować portale do oczekiwań klientów z konkretnego rynku. Wszystko przy zachowaniu pełnej funkcjonalności jaką daje chmura obliczeniowa.

Geo targeting wartością dodaną

Rozwiązania oferowane przez Demendware, poza sprawną obsługą e-sklepu, są również źródłem cennych informacji i statystyk. Dzięki nim łatwiej jest dopasować ofertę e-sklepu do wymagań i oczekiwań konkretnych klientów. Przykładem może być geo targeting czyli metoda ustalenie lokalizacji internauty, w celu dostarczenia mu określonej treści ze strony internetowej, dostosowanej do miejsca, w którym się znajduje.

Amerykańska firma Abercrombie & Fitch powstała pod koniec XIX wieku. Posiada kilka marek: Abercrombie & Fitch, Abercrombie Kids, Hollister Co. i Gilly Hicks. Prowadzi sprzedaż w salonach firmowych, poprzez katalogi oraz sklep internetowy.

Demandware zaprezentowała swoją innowacyjną platformę opartą na chmurze obliczeniowej w 2004 roku. Od tego czasu firma wyznacza standardy w sprzedaży wielokanałowej. Swoje usługi dostarcza ponad 225 klientom korporacyjnym, obsługującym ponad 900 serwisów na całym świecie.

Reklama

SCF 2017 Spring