GLS rozszerza zasięg usługi ShopDeliveryService w Polsce

GLS rozwiązania logistyczne

Sklepy internetowe od teraz mogą oferować usługę ShopDeliveryService, pozwalającą na wskazanie dowolnego punktu ParcelShop jako adresu dostawy, także klientom z zagranicy.

Serwis umożliwił w ten sposób połączenie pięciu krajów: Austrii, Belgii, Danii, Niemiec oraz Polski.

Integracja systemów IT

„Nasi klienci przygotowują się do realizowania zamówień swoich kontrahentów pochodzących z sąsiednich państw, a my pomagamy im oferując odpowiednie rozwiązania” mówi Rico Back, CEO Grupy GLS.

„Aby umożliwić wdrożenie usługi, rozbudowaliśmy własną sieć punktów nadawania i odbioru paczek ParcelShop oraz zintegrowaliśmy funkcjonujące w tych krajach systemy IT.” W pięciu państwach działa łącznie około 8 tysięcy punktów ParcelShop.

Zalety nowo wdrożonej usługi z pewnością docenią osoby prowadzące intensywny tryb życia i często przemieszczające się. Długie godziny otwarcia punktów ParcelShop gwarantują, że paczka zostanie odebrana w dowolnym momencie. Usługa ShopDeliveryService jest także świetnym rozwiązaniem w sytuacji, kiedy zachodzi konieczność przekazania materiałów bądź części zamiennych pracownikowi przebywającemu w podróży służbowej.

Jak działa ShopDeliveryService:

  • Podczas składania zamówienia, kupujący wskazuje dowolny i preferowany punkt ParcelShop jako miejsce doręczenia towaru.
  • GLS następnie doręcza go bezpośrednio pod wskazany adres i informuje o tym odbiorcę za pośrednictwem wiadomości SMS lub e-mail.
  • W zależności od kraju przesyłkę można odebrać w ciągu kolejnych 9 lub 10 dni roboczych.

GLS, General Logistics Systems B.V. (z siedzibą w Amsterdamie), świadczy usługi kurierskie, logistyczne oraz ekspresowe dla ponad 220 tysięcy klientów w Europie.

Dzięki własnym spółkom oraz partnerom Grupa stworzyła sieć obejmującą 37 państw europejskich i zapewniającą połączenia globalne poprzez umowy kontraktowe. Sieć ta, obejmująca 39 centralnych sortowni i 662 filie, sprawia, że GLS jest jednym z wiodących operatorów logistycznych w Europie. W roku fiskalnym 2013/2014 obroty GLS wyniosły 1,96 miliarda euro.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring