Wzrost popularności systemu płatności SkyCash

SkyCash ecommerce

SkyCash, w wersji na telefony z Androidem, zanotował już ponad milion pobrań z Google Play. Oznacza to wzrost o 100% w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

SkyCash, platforma płatności i usług mobilnych, dołączył do grona polskich aplikacji, które zostały pobrane z Google Play ponad milion razy. Posiadacze telefonów komórkowych z Androidem stanowią najliczniejszą grupę użytkowników SkyCash, ale rozwiązanie jest dostępne także na systemy iOS (iPhone) oraz Windows Phone.

Technologia NFC

Z wielu usług dostępnych w ramach aplikacji można też korzystać na komórkach starszej generacji, np. z systemami Java i Symbian. Wersja na telefony pracujące pod kontrolą Androida jest dostępna od 2010 roku. Od tego czasu aplikację poddano szeregowi usprawnień, obejmujących zarówno wygląd, ergonomię użytkowania, jak i dostępne funkcje. Możliwe stało się m.in. realizowanie transakcji w saldo karty płatniczej, kupowanie biletów w technologii NFC czy okazywanie ich do kontroli bez potrzeby łączenia się z Internetem.

„Przekroczenie pułapu miliona pobrań ugruntowało pozycję SkyCash w gronie najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych” – mówi Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash.

„Odnotowujemy dynamiczny wzrost zainteresowania. Coraz więcej użytkowników dostrzega ogromną wygodę i uniwersalność tego systemu. SkyCash pozwala zaoszczędzić czas i w wielu sytuacjach jest praktyczniejszy niż gotówka czy karty płatnicze” – dodaje Krajewski.

Współpraca z bankami

Aplikacja SkyCash jest darmowa i stale rozszerzana o kolejne usługi. Pozwala m.in. płacić za bilety komunikacji i parkowanie w kilkudziesięciu miastach, wypłacać gotówkę z bankomatów, zasilać telefony na kartę czy kupować bilety do kina. Od niedawna możliwości aplikacji zostały wzbogacone o płatności za przejazdy pociągami PKP Intercity oraz Kolei Arriva.

Transakcje przy użyciu SkyCash są też dostępne z poziomu wielu partnerskich aplikacji, np. BZWBK24 mobile, Kino Helios czy NaviExpert. Wszystkie transakcje są zabezpieczone na poziomie bankowości mobilnej i kart płatniczych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring