Ruch S.A. zapewni logistykę nowej platformie e-commerce

Ruch rozwiązania e-commerce

CDP.pl  jest pierwszym sklepem internetowym, który będzie kompleksowo obsługiwany przez Ruch.

Do zakresu usług prowadzonych na rzecz platformy wchodzi pełna obsługa magazynowa, oraz usługa Paczka w Ruchu, czyli dystrybucja zamówień do klientów oraz obsługa zwrotów.

Nowa wersja e-sklepu

Platforma CDP.pl w nowej wersji to już nie tylko dystrybucja cyfrowa, ale w pełni funkcjonalny sklep internetowy oferujący klientom możliwość zakupu towaru w postaci zarówno wysyłkowej jak i cyfrowej. W swojej ofercie ma ponad 50 000 produktów w sześciu kategoriach:

  • gry (pudełkowe na PC, Mac i konsole, a także cyfrowe na PC i Mac)
  • książki (fizyczne, e-booki i audiobooki)
  • filmy (DVD, Blu-Ray, DTO i VOD)
  • muzyka (CD, DVD, Blu-ray i winyle),
  • sprzęt (konsole do gier, akcesoria dla graczy, czytniki e-booków i tablety)
  • hobby (gry fabularne, figurkowe, karciane, planszowe i gadżety

„CDP.pl jest ważnym kanałem sprzedaży gry Wiedźmin i innych popularnych gier komputerowych. Jestem przekonany, że uruchomienie nowej platformy dodatkowo oferującej tak dużą liczbę produktów sprawi, że CDP.pl stanie się jednym z najważniejszych sklepów internetowych w kraju” – mówi Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Ruch S.A.

cdp sklep online

Sklep internetowy CDP.pl

„Obsługa magazynowa i logistyczna takiego sklepu internetowego wymaga niezawodnego systemu zarządzania, a  nasze doświadczenie w tej materii pozwala nam na świadczenie takich usług na wysokim poziomie” – dodaje Stolarczyk.

Usługi logistyczne dla e-sklepów

Ruch posiada sieć 14 nowoczesnych centrów logistycznych. W ofercie dla branży e-commerce oferuje  dwie usługi: Paczka w Ruchu, czyli usługi logistyczne dla sklepów internetowych włącznie z obsługą zwrotów oraz usługi magazynowe związane z kompleksową obsługą operacji, począwszy od procesu przyjęcia, poprzez kompletacje, skończywszy na wydaniu skompletowanych zamówień kurierom. Ruch S.A. łączy 96 lat doświadczenia rynkowego z nowoczesnym podejściem do sprzedaży.

Cyfrowa platforma dystrybucyjna CDP.pl zadebiutowała w październiku 2012 zaczynając od skromnej oferty 30 gier do pobrania. W tym samym czasie spółka (dawniej CD Projekt) zmieniła nazwę i tym samym firma i serwis stały się tożsame.

Nowa platforma e-commerce CDP.pl rozpoczęła działalność 23 stycznia 2014 roku.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring