Premiera nowej kolekcji J. Crew w serwisie Pinterest. To nowy trend wśród detalistów

J. Crew obsługa klienta online

J. Crew rozpoczyna kampanię promującą jesienną kolekcję. Pierwsi z nową ofertą zapoznali się fani firmy skupieni na portalu Pinterest. Dedykowana tablica „Style Guide Sneak Peak” bije rekordy popularności.

Internetowi detaliści coraz śmielej wchodzą w media społecznościowe. Dom mody Oscar de la Renta zaprezentował swoją najnowszą kolekcję w serwisie Instagram. Teraz w jego ślady poszedł amerykański gigant handlowy, J. Crew. Przedpremierowa tablica firmy zawierała 55 „pinów”, a najbardziej niecierpliwi mogli zamówić towary w przedsprzedaży dzwoniąc lub mailując do firmowego zespołu sprzedaży.Teraz po kliknięciu w zdjęcie klient jest automatycznie przekierowywany na stronę internetową J. Crew, gdzie prezentowany produkt można dodać do listy zakupów lub kupić od ręki. Na początku sierpnia, Pinterest wprowadził funkcję powiadamiania użytkowników o spadku cen artykułów, które oznaczyli. Tak właśnie będzie z wrześniowym katalogiem J. Crew. Klienci, którzy wpisali ubrania na listę zakupów w przyszłości będę ja mogli kupić ze zniżką.

Amerykańska firma J. Crew powstała w 1983 r. Z pojedynczego sklepu w Nowym Jorku spółka rozwinęła się w ogólnokrajową sieć, z rosnącym udziałem w sprzedaży online oraz prężną dystrybucją katalogową. W ubiegłym roku spółka uruchomiła globalną platformę internetową, gdzie zakupy robić mogą klienci z ponad 100 państw. Wielką popularnością w sieci cieszą się krótkie filmy promujące ofertę sklepu. Poniżej najnowszy taki film prezentujący nową kolekcję obuwia dla pań.

Reklama

SCF 2017 Spring