Globalny gracz e-mail marketingu wchodzi do Polski

Moosend usługi e-mailSerwis Moosend to czołowy na świecie dostawca usługi e-mail marketingowych. Teraz firma oferuje usługi na rynku polskim.

Do grona klientów firmy Moosend należą tacy giganci z branży retail jak Carrefour czy Prakatiker, a także firmy Dixons, SAP i Imperial Tobaco. Nic dziwnego, platforma umożliwia dotarcie z komunikatem e-mailowym do ponad stu tysięcy odbiorców w czasie mniejszym niż 10 minut.

Kampania według Moosend

Teraz usługi firmy Moosend są dostępne dla klientów w Polsce. „Polska to dla nas wielka szansa. Macie nie tylko jedną z najbardziej dynamicznych społeczności technologicznych Europy, ale też imponujący wzrost rynku online” – mówi w rozmowie z Evigo Panos Melissaropoulos, współzałożyciel firmy Moosend. Jak tłumaczy podczas wewnętrznych badań firmy, to właśnie Polska okazała się najbardziej obiecującym rynkiem e-commerce w Europie.

Grecka firma importuje już istniejące dane adresowe ze źródeł offline i online, a także jest w stanie powiększyć listę klientów, umieszczając formularz rejestracyjny na stronie internetowej. Ponadto, prowadzi statystyki i badania, które na bieżąco umożliwiają śledzenie i ocenę wydajności kampanii.

Plany miesięczne obejmują nieograniczoną kampanię mailową i są dostosowane do częstotliwości wysyłania list mailingowych. Cena waha się w zależności od liczby subskrybentów. Koszt wysyłki do pięciu tysięcy osób kosztuje 25 dolarów miesięcznie, natomiast do 800 tysięcy – 2320 dolarów.

Firma Moosend została założona w 2011 roku przez Yannisa Psarrasa i Panosa Melissaropoulosa. Yannis jako Lead Developer posiada doświadczenie biznesowe w tak znanych firmach jak Goldman Sachs czy Capco.

Rynek e-commerce w Polsce

Z kolei Panos jest ekspertem w dziedzinie marketingu z doświadczeniem w wielu firmach internetowych. Dzięki niemu, w pierwszych miesiącach funkcjonowania zespół Moosend był w stanie pozyskać do swojego portfolio duże koncerny międzynarodowe.

Firma z siedzibą w Londynie i Atenach, na początku tego roku zbudowała polski zespół, uruchomiając działania na polskim rynku (www.moosend.pl).

Moosend strategia e-mail marketing

Polska strona Moosend

Według Marka Majera, Cooperating Managera w Moosend “głównym powodem tej inwestycji jest atrakcyjność polskiego rynku”.

Główną konkurencją w dziedzinie usług e-mail w Polsce są FreshMail i GetResponse. „Lokalna konkurencja jest na bardzo dobrym poziomie, co wskazuje na zaawansowanie użytkowników, ale również inspiruje nas do ciągłego ulepszania usługi” – mówi Melissaropoulos.

Jako część strategii wejścia na rynek, Moosend oferuje polskim klientom indywidualną sesję konsultacyjną oraz opiekę Account Managera.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring