Ecommerce Benchmark: nowa usługa dla polskich e-sklepów

benchmark e-commerceEcommerce Benchmark, organizacja pomagająca firmom udoskonalić działania w branży e-commerce, wchodzi na polski rynek.

Dzięki nowej platformie, firmy mogą uzyskać odpowiedzi na pytania, w jaki sposób ulepszyć działania w segmencie e-commerce i jak odróżnić się od konkurencji. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć można też otrzymać profesjonalną poradę wykwalifikowanych ekspertów.

Strategie e-commerce

Rozwiązania Ecommerce Benchmark będą wdrażane na całym świecie. Pierwsze kraje uczestniczące to Austria, Dania, Niemcy, Grecja, Włochy, Polska i Holandia.

“Chcemy zintegrować całą Europę, a nawet cały świat. Ponieważ Polska posiada dynamiczny rynek e-commerce, wybór padł między innymi także na wasz kraj” – mówi w rozmowie z Evigo Eveline Poerink, project manager Ecommerce Benchmark.

W Polsce firma współpracuje z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Polska strona internetowa ma zostać uruchomiona za kilka tygodni.

Benchmarking kluczem do sukcesu

Nowa platforma wymiany wiedzy to darmowe narzędzie online pozwalające usprawnić transakcje za pomocą benchmarkingu – porównywaniu wizji, misji i strategii różnych firm.

Eccomerce Benchmark jest dostosowany zarówno do małych, średnich jak i dużych firm działających w segmencie B2B oraz B2C. Nowy projekt jest wspierany przez fundację Ecommerce Europe, z siedzibą w Brukseli, która reprezentuje przedsiębiorstwa sprzedające produkty i usługi online.

„E-commerce to wciąż względnie nowy segment, a firmy często popełniają te same błędy. Fundacja Ecommerce Europe postanowiła zatem zostać partnerem nowego projektu, aby pomóc przedsiębiorstwom usprawnić ich działalność” – mówi Wijnand Jongen, przewodniczący Executive Committee Ecommerce Europe.

Wskaźniki wydajności e-commerce

E-commerce Benchmark będzie wspomagał przedsiębiorsta za pomocą 21 wskaźników wydajności e-commerce (Ecommerce Performance Indicators), opartych na modelu Bonsing /Mann, w którym oceniana jest wydajność organizacyjna i finansowa przedsiębiorstwa.

ecommerce benchmarks

Wskaźniki wydajności e-commerce

Stowarzyszenie Ecommerce Europe gwarantuje, że wszystkie dane będą traktowane jako poufne.

„Poszczególne dane nigdy nie zostaną wykorzystane do celów innych niż benchmarking. Ponadto firmy mogą zupełnie anonimowo skorzystać z narzędzi oferowanych przez Ecommerce Benchmark” – powiedział Jorij Abraham, dyrektor zarządzający Fundacji.

Reklama

SCF 2017 Spring