Polcard obsłuży sprzedawców wielokanałowych

payeezy platnosci online polcard

Globalna frma First Data, właściciel marki Polcard, wprowadza na rynek nową markę Payeezy, która pośredniczy w transakcjach elektronicznych.

First Data chce zawalczyć o swoją pozycję na rynku płatności online. W tym celu wprowadza na rynek nową markę Payeezy. Jest to platforma, która pośredniczy w płatnościach online i umożliwia sprzedawcom ich akceptację. Do tej pory firma First Data obsługiwała wyłącznie transakcję kartą, teraz chce rozszerzyć zasięg usług.

payeezy polcard platnosci

Payeezy obsłuży transakcje internetowe

Oferta dla omnichannel

Jak informuje w rozmowie z Evigo.pl Olga Małecka z First Data, nowa oferta będzie atrakcyjna przede wszystkim dla sprzedawców wielokanałowych. „Polcard jest popularnym operatorem terminali płatniczych. Po rozszerzeniu oferty o obsługę transakcji online, First Data będzie dobrym partnerem dla tych, którzy prowadzą zarówno sprzedaż naziemną jak też internetową. Będą mogli podpisać umowę z jedną firmą, która obsłuży wszystko, a ponadto zaoferuje korzystniejsze warunki finansowe” – mówi Olga Małecka.

Platforma Payeezy umożliwia przyjmowanie płatności z wykorzystaniem szybkich e-przelewów za pośrednictwem 20 polskich banków, a także akceptację najpopularniejszych kart płatniczych, w tym American Express. Poza tym obsługuje płatności portfelami elektronicznymi: MasterPass oraz V.me by Visa. Ponadto oferuje usługę eDCC, udostępniającą posiadaczom kart zagranicznych opcję płatności w 29 najpopularniejszych walutach.

„Ponadto Payeezy udostępnia moduł wirtualnego POS, który umożliwia zlecenie obciążenia karty kredytowej w sposób cykliczny. Przydaje się to na przykład przy prenumeratach treści cyfrowych. Po wyrażeniu przez klienta zgody, system będzie automatycznie pobierał należności np co miesiąc” – informuje Cezary Drojma, product manager w First Data.

One click payment

First Data zapewnia klientom wsparcie na etapie wdrożenia oraz oferuje 24-godzinną obsługę call center. W przyszłości rozwiązanie będzie zintegrowane z najbardziej rozpowszechnionymi na polskim rynku platformami e-commerce, w tym z Magento. Firma planuje też wprowadzić usługę one-click payment.

Dzięki tej usłudze, klienci będą mogli kupić produkt jednym kliknięciem, po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie internetowym. Jak wyjaśnia Cezary Drojma, akceptanci, którzy wprowadzą tę usługę, będą musieli spełnić odpowiednie wymogi bezpieczeństwa oraz dostosować swój sklep do przepisów regulujących sposób przetwarzania danych o kartach kredytowych.

Wymogi bezpieczeństwa dotyczą przede wszystkim danych logowania. Sklep internetowy, który będzie chciał korzystać z opcji one-click payment będzie musiał wymagać od klientów wybrania odpowiedniej długości loginu oraz bezpiecznej konstrukcji hasła, która utrudni jego złamanie. Sesja logowania do e-sklepu będzie musiała zostać ograniczona czasowo.

Reklama

SCF 2017 Spring