XYZE: włoski startup e-commerce chce podbić rynek

xyze start-up e-commerceWłoska firma XYZE, innowacyjny startup modowy z sektoru e-commerce, ma pomóc użytkownikom w kupnie odpowiedniego rozmiaru ubrania w sklepie internetowym.

Rozwiązanie XYZE („size”/rozmiar) poprawia komfort zakupów online, sprawiając, że stają się one bezpieczniejsze i bardziej spersonalizowane. Dzięki technologii zastosowanej przez firmę, użytkownicy mogą zmierzyć swoje ciało a następnie wybrać odpowiedni rozmiar podczas zakupów online. W ten sposób upewnią się, że produkty będą idealnie dopasowane, gdy zostaną im dostarczone do domu.

Personalizacja zakupów online

Rozmiary wielu marek modowych różnią się między sobą, a odgadnięcie odpowiedniego jest istotne szczególnie kiedy robimy zakupy poprzez zagraniczne strony.

Dzięki innowacji opracowanej przez XYZE, e-zakupy stają się jeszcze bardziej indywidualne, wzrasta konwersja sprzedaży, a liczba zwrotów spowodowanych zamówieniami z błędną numeracją minimalizuje się.

XYZE size e-commerce

Aplikacja mobilna XYZE

Technologia działa za pomocą kombinacji trzech elementów: „On,” cyfrowej taśmy do automatycznego pomiaru ciała; „Tutorial Application”, aplikacji, która pomaga użytkownikom zmierzyć ciało i stworzyć swój własny profil cyfrowy (XYZE ID); oraz „Algorithm”, który wyliczy właściwy rozmiar.

Innowacyjne rozwiązania e-commerce

„Dzięki naszej taśmie służącej do pomiaru ciała, chcemy udoskonalić doświadczenie zakupowe klientów branży fashion. Oferujemy narzędzie do rozwiązania podstawowego problemu w zakupach internetowych jakim jest dobór odpowiedniego rozmiaru, jak. W ten sposób poprawiamy jakość internetowych zakupów” – mówi portalowi Evigo Andrea Mazzon, założyciel i CEO XYZE.

Dzięki integracji technologii XYZE, firmy mogą zmniejszyć zjawisko porzuconego koszyka, zwiększyć szybkość zakupów online, a także pozyskać większą liczbę klientów zwiększając interakcję z użytkownikiem na stronie swojego e-sklepu.

XYZE będzie czerpać profity poprzez sprzedaż licencji na oprogramowanie a także sprzedaż inteligentnej taśmy pomiarowej.

Włoski startup zgarnia nagrody

Włoski startup został uruchomiony w lipcu 2013 roku po laboratoriach przedsiębiorczości MA.D.E.E., które odbyły się w H Farm Ventures w Treviso, we Włoszech.

Firma została stworzona przez Andreę Mazzon i Paolo Spigę. Mazzon specjalizuje się w projektach sprzedażowych zarówno offline, jak i online oraz w rozwoju działalności handlowej. Spiga pracował jako przedsiębiorca i szef brand marketingu.

W 2014 roku firma XYZE wygrała nagrodę dla najbardziej kreatywnego włoskiego businessu, a także nagrodę dla najlepszej aplikacji. W 2013 otrzymała nagrodę dla najlepszej innowacji b2b w sektorze modowym. Głównymi konkurentami dla XYZE są Virtusize, Upcload i Truefit.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring