Hybris: nowe funkcje dla sprzedawców omnichannel

hybris rozwiązania e-commerce

Nowa platforma marketingowa w chmurze, Hybris Marketing, zyskała kolejnych partnerów: Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr i Turn.

Firma hybris software, należąca do SAP, poinformowała podczas konferencji Global Partner Summit, o znacznym rozszerzeniu programu hybris Extend. Do programu dołączyły takie rozpoznawalne firmy jak: Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr i Turn. Będą one dostarczały rozszerzenia dla wprowadzonego właśnie na rynek rozwiązania SAP hybris Marketing.

Aktualizowane profile klientów

Jest to narzędzie do marketingu kontekstowego, które zbiera w jednym miejscu informacje na temat klienta. Jak informuje Evigo.pl Bartek Niwiński, dyrektor regionalny Hybris software na region Europy Środkowo-Wschodniej, SAP hybris Marketing wykorzystuje dane kontekstowe i aktualizuje profile klientów oraz potencjalnych klientów w czasie rzeczywistym. Tego typu opis obejmuje informacje o tym, co każdy klient robił w przeszłości, co mógłby zrobić w przyszłości i czym jest najbardziej zainteresowany w danym momencie.

hybris_Bartek_Niwiński2

Bartek Niwiński, Hybris

„To co wyróżnia SAP hybris Marketing to wykorzystanie w czasie rzeczywistym danych rozproszonych, uzyskiwanych ze wszystkich punktów kontaktu. Inne dostępne na rynku rozwiązania muszą działać w oparciu o dane dobrej jakości. W przypadku informacji rozproszonych proces tworzenia spersonalizowanych komunikatów wydłuża się drastycznie.” – mówi Bartek Niwiński.

Social media marketing

Nowi partnerzy platformy opracowali szereg zróżnicowanych, gotowych modułów do integracji z rozwiązaniem SAP hybris Marketing.

„Ogłoszone, przy wprowadzeniu rozwiązania SAP hybris Marketing, dołączenie do sieci partnerskiej hybris takich firm jak Facebook i Sprinklr, jest związane z postępującym trendem wokół mediów społecznościowych. To miejsce, w którym użytkownicy dzielą się różnorodnymi informacjami również dotyczącymi kupowanych produktów. Rekomendują oferty, wymieniają się opiniami. Tego typu dodatkowa wartość nie może być pominięta w strategii zakupowej.” – komentuje Bartek Niwiński.

Firma Hybris software, będąca własnością SAP, dostarcza rozwiązania do sprzedaży i angażowania konsumentów w modelu omnichannel. Z jej rozwiązań korzystają m.in.: 3M, ASICS, Bridgestone, EE Galeries Lafayette, Johnson & Johnson, Levi Strauss & Co, Nestlé, Nespresso, Nikon, Rexel, Samsung Electronics, Ted Baker, Tommy Bahama oraz W.W. Grainger.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring