Startup Leonis Apps: nowy kanał komunikacji z klientem

leaonis aplikacja pointfinderNawigacja IPS to oprogramowanie firmy Leonis Apps, które otwiera zupełnie nowe możliwości budowania relacji między sprzedawcą a klientem.

Aplikacja daje też konkretną wiedzę biznesową, z której czerpać mogą zarówno najemcy, jak i właściciele i zarządcy centrów handlowych.

Aplikacja w centrach handlowych

Zainstalowanie i uruchomienie IPS w centrum handlowym pokazuje ich właścicielom, w jakich częściach budynku klienci przebywają chętnie, a których unikają. Takie informacje o zwyczajach klientów ułatwiają optymalizację przestrzeni galerii oraz lepszą wycenę stoisk i lokali. Mogą też być wskazówką, gdzie organizować określone imprezy, jak np. promocje, pokazy, eventy.

Najemcy korzystając z systemu IPS niemalże na bieżąco widzą, które ich poczynania i z jaką siłą wpływają na zachowania klientów. Dzięki wiedzy na temat lokalizacji klienta w sklepie, najemcy za pomocą IPS mogą przedstawić mu spersonalizowaną promocję czy ofertę, opierające się na badaniu zachowań i zwyczajów konsumenckich.

Komunikacja z klientami

Możliwości, jakie daje oprogramowanie firmy Leonis Apps są niemal nieograniczone. Pozwala ono na komunikowanie się ze stałymi klientami, ułatwia też pozyskiwanie nowych. Bazując na nim, można tworzyć interaktywne mapy całych obiektów, na których widoczne są trasy przebywane przez poszczególnych klientów.

leoins app rozwiązanie e-commerce

Aplikacja mobilna PointFinder

Niezbędnym uzupełnieniem instalowanego w budynkach systemu IPS jest aplikacja PointFinder na smartfony. Jest ona bezpłatna i skierowana do klientów centrów handlowych, którzy chcą korzystać z nawigacji IPS. Dzięki dynamicznej nawigacji i lokalizacji użytkownika na planie budynku, aplikacja ta umożliwia szybkie odnajdowanie poszukiwanych miejsc. Zbyteczne staje się więc studiowanie i zapamiętywanie tablic informacyjnych.

Założycielami spółki Leonis App są Konrad Jelonkiewicz i Michał Woś. Jelonkiewicz w przeszłości zajmował się projektami informatycznymi w firmach takich jak AIG, DTZ i Pramerica Zycie. Z kolei Michał Woś zdobywał doświadczenie w firmach SquareOne, Hypermedia Isobar i CoCoNet Polska. Obaj są absolwentami informatyki na Politechnice Warszawskiej. Własną firmę założyli w marcu 2013. Na jej rozwój zdobyli unijną dotację z programu Innowacyjna Gospodarka.

Wszystkie funkcje systemu IPS oraz aplikacji PointFinder będzie można poznać podczas zimowej edycji Shopping Center Forum 2015, która odbędzie się 3 marca 2015 roku w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring