Platforma Sitecore wchodzi z ofertą do Polski

Sitecore ecommerce strategia

Agencja interaktywna Possible została partnerem wdrożeniowym firmy Sitecore, specjalizującej się w oprogramowaniu z zakresu customer experience.

Firma Sitecore jest czołowym na świecie dostawcą oprogramowania z zakresu customer experience. Oferuje narzędzia do zarządzania treścią na stronach internetowych oraz oprogramowanie z zakresu marketing automation dla sprzedawców wielokanałowych. Firma powstała w 2001 roku, ma biura w ponad 50 krajach, m. in w Australii, Belgii, Kanadzie, Chinach, Danii, Francji, Niemiczech, Holandii, Japonii, Nowej Zelandii, Norwegii, Singapurze, Szwecji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Do grona klientów firmy należą tacy giganci jak Canon, Carrefour, Easy Jet, Toshiba, Kia, Suzuki czy Panasonic. Teraz z usług platformy będą mogli skorzystać także detaliści z Polski. Sitecore stał się właśnie strategicznym partnerem działającej na polskim rynku firmy Possible. Nastąpiło to w efekcie podpisania globalnego porozumienia o partnerstwie.

Wdrożenia e-commerce

Firma Possible specjalizuje się we wdrożeniach CMS-ów praz w kompleksowych projektach dla branży e-commerce. Należąca do grupy WPP firma początkowo działała na polskim rynku jako oddział angielskiej marki Fortune Cookie. Po wykupieniu jej przez WPP, firma przekształcona została w Possible.

Jak informuje w rozmowie z Evigo.pl Katarzyna Motyl z Possible, obecnie agencja prowadzi globalnie dwa projekty dla sklepów internetowych. Jeden z nich jest wdrożeniem od podstaw sklepu internetowego dla dużego klienta ze Stanów Zjednoczonych, drugi zaś wdrożeniem dla globalnego gracza działającego na 17 rynkach.

Jak informuje Katarzyna Motyl, oferta Possible dla firm e-commerce jest szeroka i zależy od potrzeb klienta. Firma oferuje im.in. audyt sklepów internetowych, wdrożenie od podstaw nowego projektu i prowadzenie kampanii marketingowych.

Projekt dla Carrefoura

Globalnie Possible rozpoczęło współpracę z Sitecore już w 2006 roku. W efekcie zrealizowano ok. 100 międzynarodowych projektów w Europie, Stanach Zjednoczonych i w Australii. Possible wdrożyło sporo wielojęzycznych rozwiązań, takich jak scentralizowane systemy zarządzania treścią dla sieci telewizyjnych. Jednym z projektów e-commerce firmy Possible było wdrożenie sklepu internetowego rumuńskiego oddziału Carrefoura.

Wśród klientów agencji Possible znajdują się m.in.: Canon Australia, J.D. Byrider, Elavon, University of Idaho, Babcock & Wilcox Vound, The FatDUX Group,, Chello Media Central and Eastern Europe, Hungarian National Television.

Również na polskim rynku Possible współpracuje z Sitecore od kilku lat, choć formalne partnerstwo zostało zawarte dopiero teraz. Efektem tej współpracy było między innymi wdrożenie nowej witryny agencji Possible.com na platformie Sitecore, a także uruchomienie w tym systemie agencyjnego intranetu CoLab.

Narzędzia marketing automation

To już druga globalna umowa partnerska, którą agencja Possible zawarła w ciągu ostatnich miesięcy z czołowym graczem na rynku rozwiązań cyfrowych. W ostatnim czasie Possible znalazło się bowiem w gronie dziewięciu agencji uczestniczących w nowym programie partnerskim Linkedin – Certified Custom Apps Partner. Possible jest jedyną agencją z Polski, która zakwalifikowała się do tego programu.

Possible Wolrdwide Poland zatrudnia ponad 60 osób w dwóch biurach w Katowicach i Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring