DHL uruchamia w Polsce pasaż internetowy

dhl-all-you-needPodążając za trendami obowiązującymi w segmencie e-commerce, firma DHL Parcel uruchomiła polską wersję serwisu All You Need – internetowego pasażu handlowego.

Dzięki nowej platformie, polscy detaliści zyskają dodatkowy kanał dotarcia do swoich konsumentów, a konsumenci będą mogli dokonywać bezpiecznych zakupów i korzystać ze sprawdzonych usług DHL Parcel.

E-detaliści w All You Need

Sprzedawcy internetowi już oferują szeroką gamę produktów, począwszy od elektroniki użytkowej, a kończąc na meblach. DHL zapowiada, że oferta będzie stopniowo rozszerzana o nowe pozycje produktowe.

„AYN.pl jest rozszerzeniem istniejącego w Niemczech MeinPaket.de, który został stworzony ponad 4 lata temu i jest zarządzany przez DHL Parcel Germany. All You Need (AYN.pl) korzysta z wszystkich funkcjonalności, jakie posiada „matczyna” platforma. Ostatnio np. oddana została do użytku internautów w pełni mobilna wersja AYN.pl. Strona daje możliwość każdemu urządzeniu mobilnemu dokonania transakcji w pełnym zakresie- od wyboru produktu, przez proces finalizowania transakcji z płatnością włącznie aż po przekazanie zamówienia do wysyłki z magazynu właściwego  e-Sprzedawcy” – mówi Evigo Robert Sulich, dyrektor ds. marketingu DHL Parcel Polska.

Obecnie kupujący na ayn.pl mogą zrobić zakupy wybierając spośród ponad 200 tys. produktów udostępnionych przez sprzedających i zapłacić za pośrednictwem bezpiecznych metod płatności, m.in. karty kredytowej.

sklep internetowy dhl

Sklep internetowy ayn.pl

“DHL Parcel poprzez All You Need oferuje każdemu e-detaliście, zwłaszcza z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, nie tylko wysokiej jakości obsługę logistyczną, ale także usługi z zakresu marketingu internetowego i obsługi transakcji” – podkreśla Sulich.

Dzięki temu e-przedsiębiorca będzie mógł się skupić na rozpoznaniu rynku, właściwym doborze asortymentu czy źródeł zaopatrzenia – decyzjom fundamentalnym dla stabilnego rozwoju jego przedsiębiorstwa. Dla dużych, wyspecjalizowanych graczy All You Need będzie uzupełniającym kanałem sprzedaży. Jednym i drugim znajdziemy internetowego nabywcę, obsłużymy transakcję, także w zakresie płatności, a na koniec dowieziemy zakupiony produkt.” – dodaje Sulich.

Za pośrednictwem Al You Need, użytkownicy mogą wyszukiwać produkty za pomocą centralnej wyszukiwarki korzystając z rozbudowanych kategorii produktowych. Po krótkiej rejestracji, konsumenci mogą wprowadzić kilka adresów dostawy i zarządzać nimi z poziomu dedykowanego im konta klienta. Za pełne bezpieczeństwo internetowych zakupów odpowiada międzynarodowy zespół specjalistów DHL Parcel.

Zakupy online coraz częstsze

Według danych dotyczących rynku e-commerce w Polsce, do zakupów online przyznaje się dziś 46% polskich internautów (dane Gemius, 2014 rok). Zatem co drugi polski użytkownik sieci decyduje się na tę formę zakupów. Na strony sklepów internetowych wchodzi 12,9 milionów internautów. Podobnym wynikiem mogą pochwalić się strony aukcji internetowych (12,8 mln).

Zdaniem Polaków zakupy online są niezwykle wygodne – umożliwiają znalezienie w sieci najkorzystniejszej oferty produktowej bądź usługowej, zrobienie zakupów bez wychodzenia z domu, tym samym oszczędzają czas i zapewniają bezpieczne sfinalizowanie transakcji.

Reklama

SCF 2017 Spring