SALESmanago podwaja przychody oraz zyski

marketing ecommerce solutions6,5 mln zł przychodów i 1,5 mln zł zysku zanotowała w roku 2014 polska firma Benhauer, producent systemu SALESmanago Marketing Automation.

Według amerykańskiej firmy analitycznej Datanyze z SALESmanago korzysta aktualnie prawie 3000 firm w 30 krajach, a system jest 6 na świecie tego typu platformą. Benhauer założył już spółkę zależną w Wielkiej Brytanii. Również w Nowym Jorku powstaje spółka, która zajmie się rozwojem sprzedaży systemu w USA.

Sprzedażą systemu SALESmanago zajmuje się dodatkowo ponad 200 agencji marketingowych w Polsce i 30 na świecie m.in. w USA, Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Czechach i Ekwadorze.

Nowe narzędzia omnichannel

W 2014 roku spółka oddała nowe produkty. m.in. Marketingmatic- system przeznaczony dla małych sklepów internetowych oraz wprowadziła do swojej oferty Beacony do monitorowania zachowania klientów w sklepach fizycznych.

“Coraz więcej polskich działów marketingu wprowadza rozwiązania do automatyzacji. Dla nas, plan na rok 2015 to zrealizowanie po raz kolejny 100% wzrostu na poziomie przychodów i zysków, oraz intensywna praca nad skalowaniem biznesu, bo w ciągu bardzo krótkiego czasu z małej firmy staliśmy się międzynarodową organizacją” – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes zarządu i współzałożyciel SALESmanago Marketing Automation.

System oferuje narzędzia do identyfikacji osób wchodzących na stronę WWW i monitorowania ich zachowania w internecie i umożliwia zautomatyzowanie i spersonalizowanie procesów marketingowych realizowanych w kanałach e-mail marketing, sieciach reklamowych, w kanale mobilnym, sprzedaży bezpośredniej, oraz za pośrednictwem dynamicznej treści na stronie WWW klienta.

Internetowy marketing

Marketing Automation to obecnie najdynamiczniej rozwijający się segment oprogramowania marketingowo-sprzedażowego. Wg prognoz IDC, wartość rynku marketing automation na świecie do końca 2015 roku osiągnie 4,8 mld dolarów (co oznacza wzrost z 3,2 mld w ciągu zaledwie 5 lat).

Gleanster szacuje, że rok 2015 będzie dla branży przełomowy – aż 84% dobrze prosperujących firm wdroży do tego czasu rozwiązania z zakresu automatyzacji marketingu, przy jednoczesnej całkowitej adaptacji podobnych rozwiązań w firmach na całym świecie w granicach 22%.

Benhauer to polska firma, z siedzibą w Krakowie założona 2011 roku przez Grzegorza Błażewicza i Konrada Pawlusa. Z SALESmanago korzystają największe firmy w Polsce m.in. Grupa Getin, Komputronik, Merlin, Yves Rocher, Rainbow Tours oraz bardzo liczna grupa małych i średnich firm. W 2014 w spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer w skład której wchodzi InPost i Paczkomaty. Za 5 mln zł zakupił 20% udziałów w firmie Benhauer, będącej operatorem systemu SALESmanago.

Reklama

SCF 2017 Spring