Mennica Skarbowa wprowadza nową metodę płatności online

Mennica Polska Sprzedaż Internetowa

Sklep internetowy Mennicy Skarbowej rozszerzył swoje portfolio o metodę przelewów bezpośrednich Sofort Banking. Polscy klienci mogą teraz w bezpieczny i szybki sposób dokonywać płatności za metale szlachetne czy numizmaty.

„Jako spółka notowana na warszawskiej GPW dbamy o bezpieczeństwo transakcji, jak i danych naszych klientów. Spełniamy wszelkie wytyczne stawiane przez Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, jak i Głównego Inspektora Danych Osobowych. Komunikacja z naszymi serwerami jest szyfrowana poprzez wykorzystanie protokołu SSL. Cieszymy się, że udało nam się wybrać dostawcę metod płatności on-line, który podobnie, jak my, koncentruje się na bezpieczeństwie swoich klientów” – komentuje Patryk Matysiak, Specjalista ds. Marketingu  w Mennicy Skarbowej S.A.

Bezpośrednie przelewy internetowe

Mennica Skarbowa S.A. jest jednym z największych sprzedawców złota inwestycyjnego na polskim rynku. Posiada szeroką ofertę produktową w zakresie metali szlachetnych, a dzięki uruchomieniu sklepu internetowego umożliwia klientom nie tylko wygodniejszy i bardziej przejrzysty dostęp do własnych zasobów, ale przyczynia się także do usprawnienia samego procesu zakupów. Dzięki rozpoczęciu współpracy z Sofort Banking, klienci mogą w szybki i bezpieczny sposób inwestować w te cenne produkty.

mennica skarbowa strona internetowa

Serwis internetowy Mennicy Skarbowej

W ubiegłym roku Sofort Banking obsłużył ponad 36 milionów transakcji pochodzących z 30 000 sklepów internetowych. Poza Polską firma jest obecna na 10 europejskich rynkach: w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, we Włoszech, w Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii i na Węgrzech. Sofort Banking jest jedną z najbezpieczniejszych metod płatności on-line. W ponad 100 milionach transakcji przeprowadzonych za pośrednictwem Sofortu, nie stwierdzono ani jednego wypadku oszustwa ze szkodą dla klienta końcowego.

E-handel szlachetnymi kruszcami

Pod koniec 2014 roku także Mennica Polska zdecydowała się na wdrożenie systemu e-commerce przeznaczonego dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Został on przygotowany przy spółpracy z Bold Brand Commerce.

Wdrożenie dla Mennicy Polskiej na platformie Magento szeregu rozwiązań e-commerce w modelu B2C oraz B2B jest unikalnym projektem w skali kraju. Nietypowy jest przede wszystkim asortyment: złoto i inne cenne kruszce. Ich cena zmienia się bardzo szybko i zależy od rynków światowych. Cena sztabek złota ustalana jest na podstawie giełdowej ceny kruszcu oraz kursu dolara z rynku międzybankowego.

Jest też kwestia ograniczonej dostępności sprzedawanych towarów. Jedna sztabka jest wystawiana do sprzedaży w wielu kanałach sprzedażowych. Zadaniem agencji było zintegrowanie kilku kanałów sprzedażowych w postaci sklepów stacjonarnych, partnerskich, sklepów online dedykowanych konkretnym grupom klientów, systemów zamówień dedykowanych konkretnym podmiotom oraz ogólnie dostępnym sklepom.

Sklep jest ogólnodostępny dla wszystkich internautów. Głównym założeniem dotyczącym tego sklepu, ale i wszystkich systemów sprzedażowych Mennicy Polskiej, jest uzyskanie jak największej automatyzacji ich działania. Ze względu na specyfikę produktu jakim jest złoto inwestycyjne, które może być traktowane jako waluta, jedyną elektroniczną metodą płatności jest przelew na konto Mennicy Polskiej.

Reklama

SCF 2017 Spring