Kwit.pl uruchomił mobilną porównywarkę cen

technologie mobilne

Serwis Kwit.pl, czyli platforma online działająca na rynku e-FMCG, wprowadza dla swoich użytkowników nową aplikację mobilną, Kwit Skaner. Jest ona bezpłatna i dostępna w sklepie AppStore na iPhone oraz na Windows Phone.

“Na samym początku działania naszej platformy Użytkownicy mogli korzystać z aplikacji Kwit Skaner w wersji beta, która była dostępna w systemie Android. Od tego czasu przeszliśmy całkowitą metamorfozę m.in. w zakresie designu marki oraz rozszerzenia działalności w obrębie naszego sektora”  – mówi Wojciech Grześkowiak, prezes spółki Saving Cloud, właściciela platformy Kwit.pl.

Mobilna porównywarka cen

„Dlatego w ostatnim czasie skupiliśmy się na uaktualnieniu i usprawnieniu funkcjonowania naszych aplikacji mobilnych. W efekcie teraz można ściągać zupełnie za darmo nową wersję Kwit Skaner oraz interaktywny Katalog Sklepów Spożywczych.”

Kwit Skaner to mobilna porównywarka cen, która pozwala z perspektywy konsumenta na dokonanie najkorzystniejszego zakupowego wyboru. Wystarczy zeskanować kod kreskowy produktu i po kilku sekundach można się zapoznać z jego szczegółowym opisem tj. składem, gramaturą, czy też marką. Następnie można w prosty sposób sprawdzić, jak zmieniała się cena tego artykułu w ciągu ostatnich 30 dni oraz gdzie aktualnie można go kupić najtaniej online.

Aplikacja pozwala skanować kody kreskowe

Aby skorzystać z aplikacji, wystarczy zeskanować kod kreskowy

“Ceny w e-sklepach są praktycznie takie same, jak w ich stacjonarnych odpowiednikach. Dlatego aplikacji można używać w każdej sytuacji zakupowej, nawet będąc w lokalnym supermarkecie” – podkreśla Grześkowiak.

Opinie o produkcie

Ponadto użytkownicy aplikacji mogą zapoznać się z opiniami dotyczącymi produktów oraz wyszukiwać ich zamienniki, dopasowane m.in. pod względem kategorii oraz gramatury.

Kwit.pl należy do spółki Saving Cloud. Jest to innowacyjna platforma technologiczna, która w jednym miejscu skupia konsumentów, producentów i sprzedawców rynku e-FMCG. Firma oferuje usługi zarówno dla klientów indywidualnych (sprzedaż ponad 130 tyś produktów spożywczych), jak i biznesowych (tj. możliwość otworzenia własnych e-delikatesów, działania e-marketingowe, analityka biznesowa).

Kwit.pl udostępnia również narzędzia z zakresu business intelligence. Kwit Analytics skierowane jest do dużych sieci oraz producentów produktów z kategorii FMCG. Służy do monitorowania dostępności produktów w sklepach, analizy ich cen oraz śledzenia informacji o promocjach.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring