RTB House: nowe narzędzie promocji dla branży e-commerce

rtb house retargeting ecommerceRTB House, firma technologiczna specjalizująca się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów, opracowała i włączyła do oferty kolejne rozwiązanie dla producentów.

Narzędzie TANDEM Reviews umożliwia promocję wybranych recenzji, testów i artykułów wśród użytkowników odwiedzających blogi i serwisy tematyczne. Rozwiązanie przygotowano z myślą m.in. o takich branżach jak elektronika czy motoryzacja.

Jak wynika z badań zrealizowanych na zlecenie RTB House przez Grupę IQS, recenzje, testy i artykuły są jednymi z najpopularniejszych źródeł informacji o produktach, bez względu na to czy kupujemy online, czy offline. Analizy pokazują, że w zależności od kategorii asortymentu, na wczesnym etapie podejmowania decyzji o zakupie recenzje śledzi nawet 85%, testy przegląda 81%, a artykuły czyta 76% internautów.

Efektywność reklamy

Wojciech Głowacki, business development director RTB House w Polsce, zauważa, że obiektywne treści na temat produktów to ważny touchpoint, zwłaszcza dla tych spośród potencjalnych klientów, którzy są na początku zakupowej ścieżki.

“Przeanalizowaliśmy podejście internautów do różnych źródeł informacji i wiemy jak istotna dla rozważających zakup jest wiedza płynąca z recenzji czy testów. Na tej podstawie opracowaliśmy nowe rozwiązanie, które umożliwia promocję artykułów publikowanych w serwisach i na blogach tematycznych. Dzięki TANDEM Reviews producent może wzmacniać zasięg wybranych treści i kierować uwagę internautów na obiektywne informacje nt. własnych produktów” – podkreśla Głowacki.

TANDEM Reviews

Schemat działania TANDEM Reviews

“Wszystkie rekomendowane użytkownikom treści są precyzyjnie dobierane do ich zainteresowań, a dzięki temu szanse, że zostaną dostrzeżone i przeczytane zdecydowanie rosną” – dodaje Głowacki.

Cel: wzrost konwersji

Serwisy tematyczne i blogi eksperckie, na których publikowane są recenzje i testy produktów również zyskują na współpracy z producentami. Promocja wybranych przez producenta treści zwiększa ruch na stronie i wspiera działania wizerunkowe portali.

W Polsce z rozwiązania RTB House skorzystali już m.in. tacy producenci jak: ASUS, LG, Panasonic, Olympus czy Volkswagen. Obecnie RTB House prowadzi szereg kampanii reklamowych z wykorzystaniem TANDEM Reviews dla branży motoryzacyjnej. Trwają również rozmowy z najważniejszymi wydawcami na innych europejskich rynkach.

TANDEM Reviews jest drugim po TANDEM Effect narzędziem RTB House dla producentów. Wszystkie rozwiązania firmy oparte są na RTB, czyli technologii kupna i sprzedaży powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym.

RTB House to firma technologiczna specjalizująca się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów. Dostarcza rozwiązania, które pozwalają reklamodawcom z segmentu e-commerce oraz producentom prowadzić spersonalizowane kampanie reklamowe i w czasie rzeczywistym docierać z indywidualnym komunikatem do potencjalnych klientów będących na różnych etapach zakupowej ścieżki. RTB House działa na 33 rynkach. Dla swoich klientów realizuje blisko 650 kampanii reklamowych i kupuje ponad 3,5 mld odsłon miesięcznie. Firma świadczy usługi od 2012 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring