PayUp: nowa metoda płatności internetowych

payup platnosci internetowe ecommerce

Należąca do Grupy Eurocash spółka PayUp wprowadziła nową usługę – PayUp Internet Visa. Dzięki temu konsumenci mogą kupić specjalną kartę do płatności internetowych w ponad 5400 terminalach zlokalizowanych w sklepach na terenie całego kraju.

Nowa karta ma formę wydruku z terminala POS. Jest to karta przedpłacona, dostępna w trzech nominałach: 30 złotych, 100 złotych i 300 złotych. Koszt zakupu karty wynosi 3 złote.

PayUp Internet Visa powstała przy współpracy z Visą oraz Bankiem BZ WBK.

Bezpieczeństwo i wygoda płatności online

Klient, który zdecyduje się na zakup takiej karty, otrzyma wydruk, na którym widoczny jest numer karty, data ważności oraz numer rachunku karty. Kod CVV niezbędny do dokonania płatności w internecie, w ramach bezpieczeństwa, konsument otrzyma na stronie www.payup.pl.

Jak wyjaśnia Zbigniew Furmańczak, dyrektor generalny PayUp, takie rozwiązanie pozwala na zakupy w internecie wszędzie tam, gdzie akceptowana jest płatność kartą Visa, a jednocześnie zapewnia pełne bezpieczeństwo płatności, gdyż  eliminuje ryzyko utraty danych podpiętych pod rachunek tradycyjnej karty płatniczej. Klient nie musi się również martwić o opłaty bankowe za posiadanie karty płatniczej, czy prowadzenie konta.

voucher visa payup wzor

Wzór vouchera PayUp Visa

 

Współpraca PayUp z Ukash

Już w 2014 roku PayUp nawiązał współpracę z firmą Ukash, globalnym dostawcą systemów płatności. Dzięki temu klienci mogą wymieniać banknoty i monety na vouchery, które mogą realizować w outletach, sklepach, na stacjach benzynowych i kioskach. Płatności Ukash akceptowane są przez wiele sektorów online, wliczając w to detalistów, karty podarunkowe, czy gry. W systemie tym można płacić na tysiącach stron na całym świecie.

„Zakupy online to szybko rozwijający się w Polsce rynek, a nasze partnerstwo z Ukash daje klientom dostęp do bezpiecznego systemu płatności online. Dzięki voucherom Ukash będą mogli płacić w punktach PayUp. Współpracując z Ukash, PayUp spełnia oczekiwania i potrzeby konsumentów. Dostają oni większy wybór i mają większą elastyczność co do wyboru metody płatności. Implementacja Ukash wpisuje się w strategię PayUp, polegającą na oferowaniu szerokiego wyboru produktów i usług oraz szybkiego rozwoju” – komentował całą sprawę Zbigniew Furmańczak.

PayUp należy do Grupy Eurocash, największej polskiej firmy zajmującej się hurtową dystrybucją produktów FMCG. W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash formatów franczyzowych skupionych jest ponad 12 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych. Należą do niej m.in. sklepy Lewiatan, Groszek, ABC czy Delikatesy Centrum.

Reklama

SCF 2017 Spring