American Eagle wprowadza aplikację na Apple Watch

apple watch

Firma American Eagle Outfitters stworzyła nową aplikację mobilną na Apple Watch. Lokalizator sklepów oraz błyskawiczny dostęp do nowych ofert to jedne z funkcji zintegrowanych ze smartwatchem Apple.

Wielu retailerów z aplikacjami dostępnymi w sklepie iTunes App Store wprowadziło swoje aplikacje na Apple Watch. “Istotne, by marki nadążały za nowymi kanałami komunikacji z konsumentami w przestrzeni cyfrowej,” powiedział Alex Funk z agencji marketingowej iProspect.

Aplikacja American Eagle na Apple Watch

Jednymi z funkcji aplikacji American Eagle na Apple Watch są lokalizator sklepów oraz dostęp do nagród dla klientów. “Te dwie funkcje to podstawa, bez której nie można się obejść” – powiedział Funk. “Rozmiar i forma Apple Watch nie pozwalają na ten sam sposób użytkowania, robienia zakupów i wyszukiwania produktów, do jakiego jesteśmy przyzwyczajeni na większych ekranach urządzeń mobilnych. Następnym krokiem w aplikacjach na smartwatch Apple powinno być wprowadzenie obsługi kart płatności, kart lojalnościowych oraz kuponów.”

Dzięki nowej aplikacji, użytkownicy będą mieli dostęp do historii zakupów, nagród, aktualnych ofert oraz funkcji przyspieszających finalizację transakcji.

Niewielka liczba opcji w aplikacji na Apple Watch wynika z potrzeb użytkowników elektronicznych zegarków oraz ekranów miniaturowych rozmiarów. Stworzenie ofert, które są dostępne wyłącznie dla użytkowników Apple Watch, to właściwe posunięcie, które doprowadzi do częstszego korzystania z aplikacji. “Klienci będą wciąż mieć swoje iPhone’y w kieszeni. Aplikacje na inteligentne zegarki nie mają na celu zastąpienia smartfonów, tylko powinny oferować dodatkową wartość dla użytkowników” – skomentował Alex Funk.

Giganci e-commerce tworzą aplikacje na Apple Watch

Już teraz największe firmy e-commerce pracują nad wydaniem aplikacji sprzedażowych na Apple Watch. Amazon zamierza wprowadzić aplikację na smartwatch, która prawdopodobnie będzie miała zastosowanie takie jak Amazon app na Android Wear. Wśród funkcji będzie dostępna możliwość głosowego wyszukiwania produktów, zapisywanie produktów na listę życzeń Amazona oraz możliwość finalizacji transakcji za pomocą jednego kliknięcia. Wydatki przeznaczone na reklamę na inteligentne zegarki mają wynieść 68,6 milionów dolarów w ciągu nadchodzących czterech lat.

American Eagle Outfitters prowadzi ponad tysiąc sklepów w USA, Kanadzie, Meksyku, Chinach i Hongkongu. Posiada ponad 60 oficjalnych sklepów prowadzonych w ramach franczyzy m.in. w Polsce. Za pośrednictwem e-sklepu wysyła swoje ubrania do klientów w 80 krajach na całym świecie.

Reklama

SCF 2017 Spring