Media Saturn Holding uczestnikiem Omnichannel Retailing Forum 2015

marcin rosati media saturn ceo

Przedstawiciele największego sprzedawcy detalicznego elektroniki użytkowej w Europie – Media Saturn Holding – potwierdzili  udział w czerwcowej konferencji Omnichannel Retailing Forum 2015. Obecnie Grupa prowadzi sieć około 950 sklepów w 15 krajach.

„Nasze sklepy już teraz są showroomami – showroomami, w których można obejrzeć, przetestować produkty, dopasować odpowiadające im akcesoria i usługi, zasięgnąć fachowej porady u naszego doradcy oraz kupić je od razu w markecie lub poprzez nasze sklepy internetowe, Call Center czy przez aplikację mobilną” – mówi w wywiadzie dla Retailnet CEO Media Saturn Holding Polska Marcin Rosati.

„Miejsce ostatecznego „zamknięcia” transakcji, dopóki klient kupuje u nas, jest dla nas sprawą drugorzędną. W naszej sieci market uczestniczy w procesie sprzedaży, niezależnie od tego czy zakup jest dokonany w sklepie, w internecie, przez Call Center czy poprzez mobile. Nasze sklepy podnoszą swoją efektywność sprzedaży z powierzchni poprzez zwiększanie sprzedaży w każdym z tych kanałów” – dodaje Marcin Rosati.

950 SKLEPÓW W 15 KRAJACH

Przy przychodach netto 21 mld euro i liczbie około 65 tys. pracowników w roku budżetowym 2013/14, Grupa Media-Saturn, której większościowym udziałowcem jest METRO AG, jest jednym z największych sprzedawców elektroniki użytkowej w Europie. Należące do niej sieci Media Markt i Saturn, zajmują pierwsze miejsce wśród sprzedawców elektroniki użytkowej w Niemczech i Europie. Obecnie prowadzą około 950 sklepów w 15 krajach.

Sieci Media Markt i Saturn są zarządzane niezależnie i stanowią konkurencyjne względem siebie marki sprzedaży detalicznej. Aktualnie obie marki detaliczne rozwijają na arenie międzynarodowej model sprzedaży wielokanałowej. Stąd obecność na Omnichannel Retailing Forum 2015 CEO Media Saturn Holding Polska Marcina Rosatiego oraz dyrektora ecommerce w polskim oddziale spółki Piotra Zemło. Sklep internetowy redcoon, który działa w dziesięciu krajach europejskich jest od lipca 2011 r. częścią Grupy Media-Saturn, a rosyjski sklep internetowy 003.ru od lipca 2012 r.

UCZESTNICY ORF 2015

Wśród uczestników Omnichannel Retailing Forum są już przedstawiciele zarządów najważniejszych sieci handlowych działających w centrach handlowych na polskim i europejskim rynku.

Przedstawiciele firm, którzy znaleźli się na liście uczestników Forum rozwijają sieci pod takimi m.in. markami jak: Guess, Douglas, Deichmann, Rossmann, CCC, Lasocki, Boti, Alma Market, Krakowski Kredens, Martes Sport, Hi-Tec, 4F, 4 Faces, RTV Euro AGD, Matras, Tchibo, Lancerto, Time Trend, Giacomo Conti, Wójcik Fashion, Ceremony, Bartek, Neonet, Briju, 5aSec, Bel&Blanc, Salad & Co, Pizza Pai, Flunch, Gino Rossi, Simple, Cliff Sport, Komfort, czy Diverse.

Konferencja Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring