Kolporter poszerza współpracę ze sklepami internetowymi

Kolporter

Mall.pl jest kolejnym sklepem internetowym, z którym Kolporter podjął współpracę w ostatnich miesiącach. Spółka zarządzająca siecią ponad 1000 saloników prasowych zapowiada, że zamierza współpracować również z następnymi sklepami, które działają w internecie.

Dotychczas Kolporter koncentrował się na wydawaniu w swoich salonikach przesyłek zamówionych przez klientów w sklepie internetowym. W przypadku nowego partnera, jakim jest sklep Mall.pl, który oferuje m.in. sprzęt komputerowy, AGD i RTV, ta współpraca obejmuje działania marketingowe.

Połączenie kanałów online i offline

– Co miesiąc dystrybuujemy w naszych salonikach prasowych 200 tysięcy egzemplarzy gazetki produktowej Mall.pl. Nasi klienci otrzymują te materiały oczywiście za darmo – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Kolporterze.

– Współpraca z Mall.pl jest przykładem łączenia dwóch pozornie przeciwstawnych obszarów, online i offline. To ważny dla nas kierunek działania, chcemy go rozwijać podejmując podobne akcje z innymi sklepami internetowymi – dodaje Piotr Lech.

Sklep internetowy Merlin

Na początku 2015 roku współpracę z Kolporterem nawiązał sklep internetowy Merlin.pl. Dzięki temu, klienci otrzymali możliwość odbioru osobistego przesyłek w wybranych salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press na terenie całej Polski. Merlin.pl współpracuje z Kolporterem również w zakresie usług logistycznych. Merlin.pl testuje własną usługę kurierską, wspólnie z należącą do Kolportera firmą kurierską K-ex. Dzięki tej współpracy Merlin.pl zredukował koszt dostawy. Pilotażowa wersja usługi działała na terenie Warszawy i Poznania.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów. 18 oddziałów terenowych w największych miastach w Polsce obsługuje około 56% rynku dystrybucji prasy w Polsce.

Mall.pl to sklep internetowy, działający w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i Słowenii. W swojej ofercie posiada ponad 70,000 produktów. Od 2008 roku jest częścią spółki holdingowej Netretail Holding, B.V., która kieruje wszystkimi filiami narodowymi.

Reklama

SCF 2017 Spring