Startup MyBaze.com stawia na spersonalizowaną ofertę

mybaze fashion ecommerce

MyBaze.com jako pierwsza platforma oferująca produkty bezpośrednio od projektantów wprowadza opcję personalizacji wybranych produktów. Dzięki M/CREATOR-owi klienci MyBaze.com będą mieć teraz możliwość wykończenia danego projektu lampy czy torebki według własnego gustu.

Trend na personalizację produktów zaczął się kilka lat temu. Od prostych  przedmiotów takich jak koszulki czy kubki, aż po autorskie marki, jak np. biżuteria Lilou, obuwie Loft37 czy FunInDesign, które swoją renomę zbudowały na możliwości indywidualnego dopasowania produktów do gustu klienta.

Kreator spersonalizowanej oferty

“Nasza nowa funkcjonalność odpowiada wprost na potrzeby tych projektantów, którzy już wcześniej produkowali na indywidualne zamówienie. Do tej pory jednak brakowało im technologicznego rozwiązania ułatwiającego przyjmowanie tego typu zamówień” – wyjaśnia Adam Cellary, CTO MyBaze.com.

Za pośrednictwem M/CREATORA marki udostępniają klientom podstawowe projekty swoich produktów, które następnie można dopasować do własnych potrzeb. Zmianie podlegają kolory, wzory, wykończenia oraz rozmiary. Dzięki M/CREATOR-owi w szybki i atrakcyjny wizualnie sposób można spersonalizować wybrany produkt wyposażenia wnętrz czy odzieży.

Wśród pierwszych produktów, które można na MyBaze.com indywidualnie dopasować znajdują się m.in. skórzane torebki Moha Design i nerki Anacomito, lampy od Majunto i Profizorki czy stoły od pracowni stolarskiej Projekt Drewno.

Dynamiczny wzrost sprzedaży i współczynnika konwersji

MyBaze istenieje od 2013 roku. W 2014 roku platforma, która oferuje produkty od młodych projektantów, zanotowała 30-krotny wzrost sprzedaży oraz trzykrotny wzrost współczynnika konwersji w porównaniu do 2013 roku. Z kolei w pierwszym kwartale 2015 roku, w porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku, liczba transakcji na platformie wzrosła o 342%, zaś liczba unikalnych użytkowników odwiedzających platformę o 86%.

MyBaze.com to międzynarodowa platforma designu, na której można kupić wyjątkowe produkty bezpośrednio od starannie wyselekcjonowanych projektantów z Polski i zagranicy. MyBaze.com inspiruje swoich klientów, dając im dostęp do unikalnej oferty produktowej z dziedziny designu oraz mody i sztuki.

Obecnie platforma dostępna jest w wersji polskiej i angielskiej oraz umożliwia dokonywanie zakupów w sześciu walutach. W 2014 r. w MyBaze.com zainwestował Internet Ventures FIZ, fundusz z Grupy MCI Management, a także Meta Ingenium, fundusz z grupy Zernike Meta – Ventures.

Reklama

SCF 2017 Spring