Omnichannel Retailing Forum: sieci handlowe czekają na partnerów w drodze do omnichannel

orf aplikacja ecommerce

W tym tygodniu uruchomiona zostanie aplikacja, dzięki której uczestnicy Omnichannel Retailing Forum mogą umawiać między sobą spotkania. Wśród nich są przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych. Forum odbędzie się 23 czerwca na stadionie Legii Warszawa.

Udział  w Forum to unikalna okazja do spotkania w jednym czasie i miejscu przedstawicieli zarządów kluczowych dla polskiego rynku sieci handlowych. Dzięki aplikacji można stworzyć indywidualny kalendarz spotkań. Dostęp do aplikacji otrzymuje się automatycznie po zarejestrowaniu na Forum.

Wśród jego uczestników są już m.in. szefowie takich brandów jak: Jysk, Wólczanka, Komputronik, Molton, Wydawnictwo Naukowe PWN, City Sport, Komfort, 5, 10, 15, Go Sport, L’Oreal, Kazar, North Fish, Media Markt, Saturn, Yes, Simple, Ikea, Orsay, McArthur, Alshaya, Vistula, Solar, Venezia, Cosmedica, Douglas, Deichmann , Alma Market, Martes Sport, Guess, Tchibo, Lancerto, Zibi, Deni Cler, Giacomo Conti, Wójcik Fashion, Bartek, Neonet, Briju, CCC, 4F, RTV EuroAGD, Rossmann, Matras, Diverse, Partner ADG-RTV, Stenders, Pako Lorente, Altero, Monnari, Decathlon, Cliff Sport, Sephora, Ryłko, Burger King, Ruch, Gino Rossi,Wojas,

Omnichannel Retailing Forum to pierwsza w Polsce konferencja na temat procesu przekształcania sieci handlowych od modelu tradycyjnego do modelu omnichannel. Strategicznym partnerem Forum jest SAP/Hybris. Partnerami Forum są Brytyjska i Niemiecka Rady Centrów Handlowych.

Reklama

SCF 2017 Spring