Sklep Olive.pl podąża za trendem m-commerce

li parie sklep internetowy

Sklep internetowy Olive.pl – pokusa dla zmysłów, posiada bogatą ofertę kostiumów kąpielowych, bielizny damskiej i męskiej oraz odzieży. W związku z rosnącą grupą klientów, w tym odbiorców mobilnych, e-sklep zdecydował się na wdrożenie nowego systemu ecommerce w standardzie RWD. Za wdrożenie odpowiedzialna jest firma Positive Power.

Podstawowym celem projektu było dostarczenie klientowi intuicyjnej, wyposażonej w wiele interesujących funkcjonalności sprzedażowych platformy oraz zoptymalizowanie jej pod kątem urządzeń mobilnych.

M-commerce zyskuje na znaczeniu

“Trudno mówić o uniwersalnych kwestiach kluczowych przy projektowaniu e-sklepów, ale ważne jest podążanie za wiodącymi tendencjami, jak chociażby mobile, który szturmem podbija polski e-commerce” – komentuje dla Evigo.pl Katarzyna Czyrnek, wiceprezes spółki Positive Power.

Do zadań Positive Power należało m.in. oprogramowanie i wdrożenie systemu e-commerce opartego o platformę Magento. Firma była także odpowiedzialna za spersonalizowanie i rozbudowę wybranych funkcjonalności platformy pod kątem oczekiwań klienta oraz wdrożenie systemu w standardzie RWD, gwarantując tym samym jego optymalizację pod kątem urządzeń mobilnych.

Nowe funkcjonalności e-sklepu

Wśród funkcjonalności sprzedażowych platformy znaleźć można: 0-step checkout, czyli bezkrokowy koszyk, skracający proces zakupowy do minimum oraz funkcję zoomify html 5 pozwalającą na dynamiczne powiększanie zdjęć. Positive Power Sp. z o.o. to gliwicki Internet Software House, którego specjalnością są zaawansowane technologicznie rozwiązania webowe i mobilne, w tym w szczególności platformy e-commerce, systemy B2B i natywne aplikacje na systemy iOS, Android i Windows Phone.

„Ogólne trendy nie mogą przysłonić konieczności indywidualnego dostosowania funkcjonalności sprzedażowych do charakteru działalności e-sklepu, i co za tym idzie, potrzeb jego odbiorców. W przypadku sklepu www.Olive.pl, który oferuje bieliznę, stroje kąpielowe i ubrania, niezwykle ważne było maksymalnie dokładne zaprezentowanie klientowi produktu, o zakupie którego decydują głównie względy wizualne. Z tego powodu zdecydowaliśmy się m.in. na wdrożenie funkcji zoomify html 5, która pozwoliła na dynamiczne powiększanie zdjęć. To właśnie dogłębna analiza potrzeb odbiorców sklepu i wdrażanie pod ich kątem funkcjonalności sprzedażowych powinny być kluczowe podczas tworzenia systemów e-commerce” – podkreśla Katarzyna Czyrnek.

Reklama

SCF 2017 Spring