Dalia uruchamia nowy sklep internetowy razem z i-systems

dalia isystems ecommerce

Dalia to producent ekskluzywnej bielizny damskiej oraz właściciel sklepów stacjonarnych z ponad dwudziestoletnią tradycją. Obecnie to także nowy sklep stworzony przez i-systems, który daje dużą możliwość personalizowania zakupów online.  Firmą i-systems jest wystawcą Omnichannel Retailing Forum.

Nowy sklep internetowy Dalia skierowany jest do klienta detalicznego. Opcja sprzedaży B2B dostępna jest natomiast w sklepie hurtowym, który został uruchomiony na odrębnej domenie.

Wyzwania sprzedaży e-commerce

„Potrzeba zmiany sklepów spowodowana był trzema głównymi czynnikami. Pierwszy z nich to stare rozwiązania interfejsu i obsługi zamówień w poprzednim sklepie. Druga rzecz to brak możliwości korzystania ze sklepu na coraz bardziej popularnych urządzeniach moblilnych. Trzecia rzecz to brak automatycznego uaktualniania w sklepie internetowym stanów magazynowych z naszym systemem ERP” – mówi Tomasz Włodarczyk, wiceprezes Dalia.

Dalia posiada bogatą ofertę, zarówno pod względem rozmiarów, jak i różnorodności dostępnych modeli. To stanowiło wyzwanie e-commerce. W kategorii kostiumów kąpielowych została wprowadzona możliwość tworzenia zestawów składających się z dostępnych na niej komponentów – decydując się na konkretny rodzaj i rozmiar biustonosza, klientka może sama wybrać jaki wzór i rozmiar fig chce do niego dopasować. Takie rozwiązanie daje pełną swobodę podczas zakupów.

Responsywny strona

Wychodząc naprzeciw potrzebom klienta, nowy sklep został wyposażony w moduł menadżera wysyłek, który znacznie przyśpieszył i ułatwił realizację zleceń. Nowy sklep posiada również galerię produktową w formie lookbook’a. Wszystko w oparciu o rozwiązanie responsive web design, które umożliwia dostęp do sklepu internetowego z poziomu każdego urządzenia.

dalia isystems

Sklep Dalia w responsive web design

W trakcie wdrożenia przeprowadzona została integracja z programem magazynowo-księgowym Hermes SQL, która pozwala na wymianę informacji o produktach, synchronizację stanów magazynowych, informacji o kontrahentach i zamówieniach oraz przesyłanie dokumentów (FA i PA). Wprowadzona została też możliwość składania zamówień przedpremierowych (preorderów).

Za pomocą wpisania kodu pocztowego lub nazwy miasta, klientki mogą zlokalizować firmowe salony stacjonarne oraz pozostałe sklepy, w których asortymencie znajdują się produkty marki Dalia.

i-systems wystawcą na ORF

Za projekt i wykonanie sklepu odpowiada i-systems. Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami e-commerce, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 60-cio osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak Bielenda, Big Star, Butyjana, Dalia, Diamante Wear, Distance, Hendi, Interoptyk, Mamissima, Mammut, Monnari, NewBalance, NICI, R-GOL, RunColors czy Sugarfree.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na stadionie warszawskiej Legii. Konferencja poświęcona jest transformacji od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. W Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Partnerem strategicznym jest SAP/Hybris.

Reklama

SCF 2017 Spring