ORF 2015: Po raz pierwszy w Polsce o prawdziwym omnichannel

omnichannel retailing forum-2

W ostatnim czasie pojęcie omnichannel odmieniane jest we wszystkich przypadkach i przy każdej okazji. 23 czerwca 2015 roku uczestnicy Omnichannel Retailing Forum, po raz pierwszy w Polsce, dowiedzą się co to naprawdę oznacza od tych, którzy są liderami przekształceń nowoczesnego handlu.

Będzie to pierwsza na polskim rynku konferencja na temat procesu przekształcania sieci handlowych od modelu tradycyjnego do modelu omnichannel.

„Przynajmniej raz w tygodniu w różnych miejscach w Polsce odbywają się konferencje na temat omnichannel. Jednak nasze Forum jest wyjątkowe z przynajmniej dwóch powodów” – mówi Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający ORF 2015.

Ponad 100 przedstawicieli sieci handlowych

„Najważniejsze jest to, że weźmie w nim udział ponad 100 przedstawicieli zarządów sieci handlowych. I to jest pierwszy z elementów które nas zasadniczo wyróżniają na tle innych wydarzeń dotyczących omnichnnel. Drugim elementem jest unikalny program konferencji. Jako jedyni na polskim rynku dajemy uczestnikom Forum tak szeroką możliwość czerpania z doświadczeń osób głęboko zaangażowanych w omnichannel na najbardziej rozwiniętych rynkach” – dodaje Rybiński.

Wśród prelegentów i uczestników Forum jest bardzo mocna reprezentacja ekspertów i analityków jednego z globalnych liderów wśród dostawców nowoczesnej technologii dla retailu, czyli SAP/Hybris – strategicznego partnera Forum. Wśród nich jest m.in. Matthias Gohler, wiceprezes Hybris Software.

Lista prelegentów obejmuje managerów z najbardziej topowych europejskich firm, które są liderami w procesie wdrażania omnichannel. Są wśród nich: Leif Krägenau, Retail & Real Estate Geomarketing, GfK Germany, Oliver Breiden, Dyrektor Program Office, Metro Properties/Metro Group, Chuck Cantrell, Head of eCommerce Solutions, Wiodąca brytyjska sieć obuwnicza, Steve Mader, Director of Digital insights, Kantar Retail, Chris James, wiceprezes, Oracle Retail EMEA&I, Matthias Göhler, SVP, Head of Industries Customer Engagement & Commerce, hybris, Luis Monserrate Castillo, Online Director, Pepe Jeans, Herculano Rodrigues, Associate Partner, CACI International, James Lovell, European Retail Solutions Executive, IBM United Kingdom Ltd.

Kluczowi w branży prelegenci

„Jest dla nas, organizatorów Forum, szczególnym zaszczytem i powodem do satysfakcji fakt, że wśród prelegentów jest Matthias Klein, prezes zarządu sieci Orsay. Gdy kilka tygodni temu poznał on wstępny program konferencji, podjął decyzję o zmianie ustalonego już kalendarza i przyjeździe do Warszawy. Co więcej: przedstawi on osobiście case study swojej sieci” – podkreśla Rybiński.

Na liście uczestników Omnichannel Retailing Forum są przedstawiciele zarządu m.in. takich sieci handlowych jak: Leroy Merlin, Ikea, Coccodrillo, Saturn Media Markt, Jysk, CCC, Sephora, Decathlon, Douglas, Komputronik, Deichmann, Alma, RTV Euro AGD, Krakowski Kredens, Tchibo, 4F, Neonet, Orsay, Triumph, Monnari, Altero, Stenders, GO Sport, Ryłko, Briju, Gino Rossi, Simple, Komfort, Bartek, Giacomo Conti, Lancerto, Guess, Bath&Body Works, Victoria’s Secret, Mothercare, Dorothy Perkins, Topshop, American Eagle Outfitters, Solar, Yes, Jean Louis David, Kazar, Big Star, Wojas, Molton, 5.10.15, City Sport, Venezia, Cliff Sport, Loreal, W.Kruk, Vistula.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na Stadionie Legii w Warszawie. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Reklama

SCF 2017 Spring