DPD dołącza do wystawców Omnichannel Retailing Forum

dpd group forum

Firma DPD Group, jeden z czołowych graczy na rynku usług kurierskich, dołącza do wystawców Omnichannel Retailing Forum 2015, na którym spotkają się liderzy przekształceń nowoczesnego handlu z kraju i zagranicy.

Firma DPD wchodzi w skład holdingu Geopost. W Polsce obsługuje ok. 250 tysięcy paczek dziennie. Wraz z Siódemką, również częścią holdingu, łącznie mają 24% udziału w polskim rynku usług kurierskich.

DPD Group funkcjonuje w 26 krajach Europy, dostarcza ponad trzy miliony paczek dziennie. Ma 11% udziału w rynku i jest drugim co do wielkości operatorem usług kurierskich w Europie. Co więcej, grupa dostarcza przesyłki do 230 krajów na świecie.

Logistyka kluczem do sukcesu

Forum będzie zatem okazją do rozmów z przedstawicielami firmy DPD na temat obecnych i przyszłych trendów w sektorze usług kurierskich.

„Firma kurierska DPD Polska jest dobrze przygotowana do kompleksowej obsługi podmiotów w ramach modelu omnichannel retailing. Wieloletnie doświadczenia z zakresu obsługi dużych spółek reprezentujących różnorodne branże, a także pomyślna współpraca z sektorem handlu internetowego pozwoliły nam wypracować standardy sprawdzające się także w obsłudze wielokanałowej. Przykładem może być nasza współpraca z firmą Pawo – jednym z większych dostawców odzieży męskiej. Realizujemy dla niej nie tylko przesyłki kurierskie dla klienta końcowego, ale także m.in. proces dostawy towarów między magazynem a sklepami oraz poszczególnymi placówkami. Nasz potencjał pozwala nam zaoferować optymalne usługi w zakresie wsparcia logistyki przy wielokanałowym modelu dystrybucji towaru” – mówi w rozmowie z Evigo Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży.

Globalna strategia DPD

Według niego Forum jest miejscem spotkań i wymiany doświadczeń dla wszystkich zainteresowanych problematyką wielokanałowej dystrybucji towaru w nowoczesnym handlu. „Jako firma kurierska wspieramy logistycznie zarówno tradycyjne placówki i całe sieci handlowe, jak również firmy z segmentu e-commerce. Pełne dostosowywanie naszych usług do zmieniających się potrzeb odbiorców wymaga aktywnego i bliskiego kontaktu z obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Spotkanie na Forum Omnichannel Retailing daje nam taką możliwość” – dodaje.

Na początku tego roku firma DPD rozpoczęła proces ujednolicania. DPD wprowadzi globalnie jednogodzinne przedziały czasowe dla doręczania przesyłek. Klienci będą odpowiednio wcześniej informowani o czasie dostawy i będą mieli możliwość zmienić ją z wyprzedzeniem.

ORF 2015

Wśród prelegentów i uczestników Forum znajdzie się reprezentacja ekspertów i analityków globalnych liderów mających już za sobą, lub będących w trakcie wprowadzania strategii omnichannel. Partnerem strategicznym Forum jest firma SAP/Hybris a partnerami merytorycznymi Brytyjska i Niemiecka Rada Centrów Handlowych. Lista prelegentów obejmuje managerów z najbardziej topowych europejskich firm, które są liderami w procesie wdrażania omnichannel. Są wśród nich: Matthias Göhler, wiceprezes Hybris Software czy Mahttias Klein, prezez Orsay.

Na liście uczestników Omnichannel Retailing Forum są przedstawiciele zarządu m.in. takich sieci handlowych jak: Zara i wszystkie inne marki Inditexu, Leroy Merlin, Ikea, Coccodrillo, Saturn Media Markt, Jysk, CCC, Sephora, Decathlon, Douglas, Komputronik, Deichmann, Alma, RTV Euro AGD, Krakowski Kredens, Tchibo, 4F, Neonet, Orsay, Triumph, Monnari, Altero, Stenders, GO Sport, Ryłko, Briju, Gino Rossi, Simple, Komfort, Bartek, Giacomo Conti, Lancerto, Guess, Bath&Body Works, Victoria’s Secret, Mothercare, Dorothy Perkins, Topshop, American Eagle Outfitters, Solar, Yes, Jean Louis David, Kazar, Big Star, Wojas, Molton, 5.10.15, City Sport, Venezia, Cliff Sport, Loreal, W.Kruk, Vistula.

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na Stadionie Legii w Warszawie. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring