Zapraszamy na Business mixer z udziałem uczestników ORF 2015

after party orf

Prelegenci, uczestnicy i wystawcy Omnichannel Retailing Forum wezmą udział w After Party, które zwieńczy całodniowe rozmowy toczone podczas Forum.

Business mixer rozpocznie się o godzinie 18:00 w Restauracji Łazienkowska 3 na Stadionie Warszawskiej Legii. After Party to czas na dalsze rozmowy biznesowe w mniej formalnej atmosferze, a jednocześnie okazja do dobrej zabawyWstęp na After Party jest otwarty dla posiadaczy kart VIP.

ORF 2015

Na stadionie warszawskiej Legii przedstawiciele sieci handlowych spotkali się z liderami nowych technologii dla handlu. Oprócz SAP/hybris byli to między innymi arvato Polska, DHL, Divante, DPD Polska, e-point, Cursor, Call Center Inter Galactica, Fast White Cat, I-systems, Laurens Coster oraz Wincor Nixdorf.

Podczas Omnichannel Retailing Forum 2015, goście mieli niepowtarzalną okazję do spotkania przedstawicieli zarządów ponad 100 sieci handlowych, obecnych na polskim i międzynarodowym rynku, oraz wymiany doświadczeń w zakresie sprzedaży w modelu omnichannel.

Na forum obecni byli reprezentanci między innymi takich brandów jak: Zara, Leroy Merlin, Ikea, Coccodrillo, Saturn Media Markt, Jysk, CCC, Sephora, Decathlon, Douglas, Komputronik, Deichmann, Alma, RTV Euro AGD, Krakowski Kredens, Tchibo, 4F, Neonet, Orsay, Triumph, Monnari, Altero, Stenders, GO Sport, Ryłko, Briju, Gino Rossi, Simple, Komfort, Bartek, Giacomo Conti, Lancerto, Guess, Bath&Body Works, Victoria’s Secret, Mothercare, Dorothy Perkins, Topshop, American Eagle Outfitters, Solar, Yes, Jean Louis David, Kazar, Big Star, Wojas, Molton, 5.10.15, City Sport, Venezia, Cliff Sport, Loreal, W.Kruk, Vistula.

Wśród prelegentów i uczestników Forum była bardzo mocna reprezentacja ekspertów i analityków jednego z globalnych liderów wśród dostawców nowoczesnej technologii dla retailu, czyli SAP/hybris – strategicznego partnera Forum. Wśród nich jest m.in. Matthias Gohler, wiceprezes Hybris Software.

Reklama

SCF 2017 Spring