Duży sukces pierwszej edycji Omnichannel Retailing Forum

ORF konferencja

Pierwsza edycja Omnichannel Retailing Forum zakończyła się frekwencyjnym sukcesem. W Forum wzięli udział reprezentanci ponad 100 sieci handlowych i marek.

Na stadionie warszawskiej Legii przedstawiciele sieci handlowych spotkali się z liderami nowych technologii dla handlu. Oprócz SAP/hybris byli to między innymi arvato Polska, DHL, Divante, DPD Polska, e-point, Cursor, Call Center Inter Galactica, Fast White Cat, I-systems, Laurens Coster oraz Wincor Nixdorf. Ponadto, ORF to pierwsza na polskim rynku konferencja na temat procesu przekształcania sieci handlowych od modelu tradycyjnego do modelu omnichannel.

Liderzy w procesie wdrażania omnichannel

Jednym z elementów które zasadniczo wyróżniają tę konferencję na tle innych wydarzeń dotyczących omnichnnel była liczba liderów rynku detalicznego. Drugim – unikalny program konferencji. „Jako jedyni na polskim rynku dajemy uczestnikom Forum tak szeroką możliwość czerpania z doświadczeń osób głęboko zaangażowanych w omnichannel na najbardziej rozwiniętych rynkach” – mówił tuż przed konferencją Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający ORF 2015.

Dlatego, lista prelegentów objęła managerów z najbardziej topowych europejskich firm, liderów w procesie wdrażania omnichannel. Byli wśród nich: Leif Krägenau, Retail & Real Estate Geomarketing, GfK Germany, Oliver Breiden, Dyrektor Program Office, Metro Properties/Metro Group, Chuck Cantrell, Head of eCommerce Solutions, Wiodąca brytyjska sieć obuwnicza, Steve Mader, Director of Digital insights, Kantar Retail, Chris James, wiceprezes, Oracle Retail EMEA&I, Matthias Göhler, SVP, Head of Industries Customer Engagement & Commerce, hybris, Luis Monserrate Castillo, Online Director, Pepe Jeans, Herculano Rodrigues, Associate Partner, CACI International, James Lovell, European Retail Solutions Executive, IBM United Kingdom Ltd.

Przejście do modelu omnichannel jest nieuchronne

„Celem Forum było doprowadzenie do spotkania osób decydujących o strategii rozwoju sieci handlowych w obszarze omnichannel z dostawcami technologii, bez których nie da się tego zrobić. W efekcie mieliśmy intensywny dialog ponad 100 firm, które są liderami rynku w obu tych obszarach. Dla wielu z nich był to pierwszy kontakt, dlatego powstała potrzeba kontynuowanie tego dialogu. W odpowiedzi na nią kolejna edycja Omnichannel Retailing Forum odbędzie się już 24 listopada tego roku. Prace nad jego programem ruszyły. I już widać, że pod względem merytorycznym będzie on równie unikalny jak ten dzisiejszy” – mówi Rybiński.

„Jedną z rzeczy, która zaskoczyła mnie na forum jest fakt, że wszyscy prelegenci, czy to detaliści, analitycy czy dostawcy rozwiązań dla omnichannel jak Oracle mówią jednym głosem. Wszyscy przekazują ten sam komunikat, zauważając podobne wyzwania, przed którymi stoją dzisiaj detaliści. Przejście z modelu tradycyjnego do modelu omnichannel to dziś dla nich być albo nie być” – mówił po konferencji Chris James, wiceprezes, Oracle Retail EMEA&I.

Druga edycja Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 24 listopada  2015 roku w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring