Paysafecard kontynuuje globalną ekspansję

ecard platnosci online

Paysafecard, wiodący światowy dostawca internetowych rozwiązań płatniczych typu prepaid rozszerzył zasięg działalności o rynek Nowej Zelandii, umożliwiając lokalnym użytkownikom dostęp do innowacyjnej metody bezpiecznych płatności mobilnych.

Nowa Zelandia jest już 40 państwem, którego mieszkańcy mogą dokonywać zakupów korzystając z bezpiecznych transakcji internetowych, bez posiadania konta bankowego czy kart kredytowych.

Po udanej ekspansji na rynku australijskim spółka rozpoczęła wprowadzanie swoich usług na terenie Nowej Zelandii. Od kwietnia Nowozelandczycy mogą korzystać z bezpiecznej „gotówki internetowej”, w postaci łatwych w użyciu kodów paysafecard. Potencjał rynku nowozelandzkiego zapewnia firmie możliwości szybkiego wdrażania kolejnych innowacyjnych produktów.

Szybki wzrost internetowych transakcji

Według najnowszych danych, już ponad 87% lokalnych mieszkańców aktywnie korzysta z internetu, a liczba realizowanych przez nich transakcji internetowych utrzymuje się na niezwykle wysokim poziomie. Oferowana przez paysafecard szybka i bezpieczna metoda dokonywania płatności to doskonałe rozwiązanie dla tak technologicznie zaawansowanych odbiorców.

„Mieszkańcy Nowej Zelandii niezwykle cenią sobie komfort korzystania z urządzeń cyfrowych oraz łatwość realizowania transakcji bezgotówkowych. Stosunkowo wysoka popularność kart przedpłaconych na terenie tego kraju dowodzi, że oferowane przez naszą firmę płatności mobilne są w stanie zyskać silną pozycję na tym rynku. Za pomocą kodów paysafecard, możliwe jest dokonywanie szybkich i bezpiecznych transakcji internetowych, przy jednoczesnym zachowaniu całkowitej prywatności. Użytkownicy nie muszą posiadać konta bankowego oraz podawać szczegółowych danych osobowych, aby dokonać zapłaty. To właśnie dlatego nasze innowacyjne rozwiązania cieszą się stale rosnącą popularnością na całym świecie. Nowa Zelandia jest już 40 państwem, w którym zostały wprowadzone i jesteśmy pewni, że szybko zdobędą one zaufanie lokalnych użytkowników” – mówi Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard.

Udo Mueller paysafecard

Udo Müller, Dyrektor Generalny paysafecard

Polski rynek płatności prepaid

W ciągu 7 lat działalności na polskim rynku, paysafecard – wiodącemu światowemu dostawcy internetowych rozwiązań płatniczych typu prepaid – zaufało już 800 000 Polaków. Liczba osób wybierających bezpieczne płatności online rośnie z roku na rok, zarówno w kraju, jak i zagranicą. W ciągu 2014 roku za pomocą paysafecard – 16-cyfrowego PIN-u – na całym świecie dokonano aż 86 milionów transakcji.

Najnowsze wyniki badań pokazują, że najczęstszy powód korzystania z kart paysafecard, na który wskazało 76,4% ankietowanych to łatwość użytkowania. Aż 70,5% badanych użytkowników korzysta z nich ze względu na bezpieczeństwo dokonywanych płatności, a 57,9% osób wskazało na brak konieczności podawania danych osobowych. Prawie połowa badanych (41,5%) wybiera ten sposób zapłaty ze względu na możliwość kontroli wydawanych pieniędzy, natomiast 35,0% ze względu na brak konieczności posiadania konta bankowego. Ponadto aż 96,5% klientów jest zadowolonych z produktów paysafecard, a 95% poleciłoby paysafecard znajomym.

Firma paysafecard.com Wertkarten GmbH powstała w 2000 roku w Austrii i w Niemczech. Główna siedziba firmy znajduje się w Wiedniu, a spółki zależne rozlokowane są między innymi w Londynie, Dusseldorfie, Lucernie, Nowym Jorku, Meksyku, a także w Buenos Aires. Spółka w 100% należy do Grupy Skrill – jednej z największych na świecie firm, świadczących usługi płatności elektronicznych. Oferowany przez firmę kluczowy produkt – paysafecard, jest dostępny obecnie w ponad 480 000 punktach sprzedaży w 40 krajach na całym świecie.

W Polsce funkcjonuje już około 40.000 autoryzowanych punktów sprzedaży paysafecard. Kody PIN można zakupić także w Internecie. Dostępne nominały to 20, 30, 50, 100 oraz 300 PLN. Z badań statystycznych, dotyczących liczby użytkowników paysafecard w Europie wynika, że wśród Polaków jest ok. 800 000 użytkowników.

Partnerami paysafecard są między innymi: Relay, Inmedio, 1-Minute, Statoil, Shell, Stacje BP, Komputronik, Auchan, RUCH, Kolporter, Carrefour, POLOmarket, Delikatesy Centrum, Pepco.

Reklama

SCF 2017 Spring