Niższe prowizje za obsługę e-płatności kartami MasterCard

mastercard prowizje ecommerce

Program Rozwoju Handlu Elektronicznego MasterCard, którego celem jest rozwój e-Commerce w Polsce, skierowany jest m.in. do obecnych, jak i przyszłych właścicieli e-sklepów zintegrowanych z systemem płatności Payeezy. Dzięki udziałowi w programie przedsiębiorcy mogą zmniejszyć koszty obsługi transakcji dokonywanych przez klientów za pomocą kart MasterCard.

Według Narodowego Banku Polskiego w I kwartale 2015 roku dokonano przeszło 3,5 mln transakcji kartą w internecie na łączną kwotę przekraczającą 622 mln zł. W portfelach Polaków znajduje się już ponad 14 mln kart Mastercard. Dane te pokazują, jak duży jest potencjał płatności kartą w sieci dla polskiej branży eCommerce.

„Klienci coraz chętniej płacą za zakupy w internecie używając karty płatniczej. To informacja, która cieszy przedsiębiorców, ponieważ oznacza dla nich niższe koszty obsługi tego kanału płatności w związku z obniżką opłaty interchange” – mówi Grzegorz Kucaba, Dyrektor ds. eCommerce First Data, właściciela marki Payeezy. „Teraz, dzięki programowi MasterCard, przyjmowanie płatności kartą stało się jeszcze bardziej atrakcyjne”.

Warunkiem skorzystania z niższych stawek prowizji jest wdrożenie obsługi portfela cyfrowego MasterPass i promocja tej metody płatności na stronie sklepu internetowego. Użytkownicy Payeezy mogą od razu korzystać z obniżonych prowizji, ponieważ obsługa MasterPass jest już wbudowana w platformę. Informacja o przyjmowaniu płatności portfelem MasterCard jest automatyczne umieszczana na witrynie e-sklepu.

Oferta dla e-commerce

Właściciele sklepów internetowych otrzymali kolejną możliwość obniżenia kosztów. Wystarczy wdrożyć platformę płatności Payeezy i skorzystać z nowych, niskich stawek prowizyjnych dla kart MasterCard. Platforma płatności online Payeezy obsługuje nie tylko karty MasterCard, Visa, Diners Club, American Express oraz JCB.

Z pomocą Payeezy internauci mogą dokonywać płatności mailowych, telefonicznych, stałych albo cyklicznych. Łącznie to ponad 40 różnych kanałów płatności. Wszystkie z najwyższym poziomem bezpieczeństwa gwarantowanym przez standardy szyfrowania PCI DSS, SSL, 3DSecure.

Niskie prowizje i wygoda klientów to jeszcze nie wszystko, co oferuje Payeezy. Przedsiębiorcy mogą zwiększyć swoje zyski obsługując płatności klientów z zagranicy w walucie ich karty. Umożliwia to usługa eDCC, która zapewnia e-sklepom niższą prowizję z tytułu obsługi transakcji zagranicznych, co oznacza zarabianie na transakcjach w obcej walucie. Usługa eDCC obsługuje już 30 najpopularniejszych walut.

Współpraca z 20 bankami

First Data to światowy lider rynku usług finansowych. Ponad 6 000 000 klientów z branży handlowej i bankowej korzysta z innowacyjnych usług i rozwiązań płatniczych dostarczanych przez 24 000 pracowników firmy w 35 krajach świata. W każdej sekundzie First Data przetwarza dla klientów z prawie 70 krajów co najmniej 2000 transakcji o łącznej wartości ponad 1,8 biliona USD rocznie. W Polsce firma jest właścicielem marki Polcard i Payeezy, świadcząc kompleksową obsługę płatności w terminalach POS i w internecie.

System Payeezy umożliwia przyjmowanie płatności z wykorzystaniem szybkich e-przelewów za pośrednictwem 20 polskich banków, a także akceptację najpopularniejszych kart płatniczych, w tym American Express. O jego przewadze stanowią liczne usługi dodane: portfele cyfrowe MasterPass i V.me by VISA oraz eDCC, dzięki której posiadacze kart zagranicznych mogą dokonać płatności w walucie swojej karty za zakupy w polskich sklepach internetowych.

Reklama

SCF 2017 Spring