E-commerce Polecony InPost, nowa usługa dla handlu internetowego

inpost holandia ecommerce

InPost wprowadza innowacyjne rozwiązanie – E-commerce Polecony InPost, które zapewni tanią i szybką formę dostawy door-to-door dla osób zamawiających produkty on-line.

Usługa jest dedykowana zarówno klientom biznesowym– właścicielom e-sklepów, jak i wszystkim tym użytkownikom, którzy dotychczas korzystali z Managera Paczek. Jej zaletami jest między innymi: bezpieczeństwo, możliwość śledzenia procesu doręczenia za pomocą strony internetowej, opcje nadania paczki o maksymalnej wadze do 1 kg, a także konkurencyjna cena – 4,99 zł (netto) za każdą przesyłkę doręczoną pod wskazany adres.

E-commerce Polecony InPost

E-commerce Polecony InPost oprócz dostarczenia przesyłki w terminie do 3 dni roboczych (D+3), gwarantuje także klientom awizowanie przesyłki oraz darmowy zwrot zamówienia do adresata w przypadku niepodjętych paczek. Z kolei możliwość śledzenia przesyłek w Managerze Paczek przez nadawcę oraz na stronie internetowej przez odbiorcę, podnosi komfort transakcji oraz podwyższa poczucie bezpieczeństwa korespondencji, jak i całej procedury doręczenia.

Wdrożenie E-commerce Polecony InPost jest odpowiedzią na bieżące potrzeby rynku. Dla konsumentów dokonujących zakupów w e-sklepach kluczowa rolę odgrywa minimalizacja kosztów związanych z dostawą. Dane zebrane przez Megapanel PBI/Gemius pokazują, że niższe koszty dostawy są czynnikiem, który skłoniłby aż 69% konsumentów do częstszego dokonywania zakupów przez Internet. Potwierdzają to również wyniki badań przeprowadzonych przez Forrester Research. Zdaniem firmy analitycznej zbyt wysokie koszty dostawy są najczęściej wskazywanym powodem porzucenia koszyka (44% wskazań).

Nowoczesna usługa kurierska

Nowa opcja wprowadzona przez InPost to gwarancja bezpieczeństwa i terminowość dostarczenia zamawianego za jej pośrednictwem produktu. Przesyłka ma charakter rejestrowany, co oznacza, że może być monitorowana na każdym etapie procesu doręczenia, a w przypadku nieobecności adresata jest awizowana na takich samych zasadach, jak list polecony.

„Wprowadzone przez nas narzędzie jest z pewnością atrakcyjnym rozwiązaniem dla podmiotów działających na rynku e-commerce – zarówno dla drobnych przedsiębiorców, jak i dużych sklepów internetowych. Dzięki niej możemy zapewnić jeszcze wyższy standard obsługi i komfort wynikający ze świadczonych przez nas usług. Ecommerce Polecony InPost to najlepsza opcja, służąca wysyłaniu małych przedmiotów – takich, jak: biżuteria, płyty, gry, kosmetyki, perfumy czy książki. Stanowi to idealny wariant dla esprzedawców oraz ich klientów – tani, wygodny oraz bezpieczny” – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPost SA.

E-commerce Polecony InPost funkcjonuje od czerwca bieżącego roku i jest dedykowany właścicielom e-sklepów oraz wszystkim klientom korzystającym z aplikacji Manager Paczek, którzy posiadają aktywne konto pre-paid lub podpisali z InPost umowę w zakresie świadczenia usług logistycznych.

Manager Paczek

To innowacyjne rozwiązanie jest uzupełnieniem dotychczas oferowanych usług kurierskich. Zlecenie nadania przesyłek generowane jest za pomocą Managera Paczek – oprogramowania stworzonego przez InPost dla klientów biznesowych na potrzeby obsługi procesu logistycznego – z możliwością synchronizacji oprogramowania z systemem obsługującym dany e-sklep za pomocą API. Nadawca wybiera jedną z opcji doręczania: door-to-door (od drzwi do drzwi, czyli odbiór od nadawcy i doręczenie pod adres adresata) lub point-to-door (odbiór z określonego miejsca i doręczenie pod adres adresata np. z Punktu Obsługi Klienta InPost).

InPost – największy prywatny operator w Polsce – dysponuje siecią ponad 8.100 punktów obsługi klienta w całej Polsce, z których 76% czynna jest także w soboty, a 8% w niedziele. Codziennie ponad 10.000 doręczycieli dostarcza pocztę do drzwi mieszkańców w całej Polsce. Adresaci i nadawcy mogą śledzić drogę listów na stronach inpost.pl.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring