Distance zwiększa zasięg poprzez dedykowany multisklep od i-systems

sneakers

W marcu tego roku dla firmy Distance z Poznania, sieci sklepów z obuwiem sportowym, został uruchomiony nowy multibrandowy sklep internetowy ButyMarkowe.pl, wykonany przez i-systems.

Był to pierwszy krok do realizacji długoterminowej strategii ekspansji firmy w kierunku e-commerce.

Sklep internetowy Distance

Po niespełna kwartale, na tym samym silniku sklepowym, dołączył do niego kolejny dedy-kowany sneakersom sklep – Sneakers by Distance – pod domeną distance.plPrzeniesiono go z platformy magento. Sklep został zbudowany od podstaw i dostosowany do potrzeb i wysokich standardów kultury sneakers co pozwoli odbiorcom utożsamić się z marką. Dużą rolę odgrywają tutaj zdjęcia oraz animacje 360 stopni, które nadają sklepu klimat. Graficzne zmiany i responsywny front-end umożliwia łatwe dokonywanie zakupów z urządzeń mobilnych takich, jak smartfony i tablety.

W tym miesiącu swoją premierę ma najnowszy projekt dedykowany na rynek niemiecki – sklep distance.eu, który w ofercie będzie miał jedynie wyselekcjonowane pozycje sneakersowe od znanych na całym świecie brandów. W tym celu multisklep zyskał szereg nowych możliwości takich, jak integrację z zachodnimi systemami płatności internetowych oraz obsługę kart kredytowych Visa lub Mastercard. System został zaprojektowany tak, aby wszystkie sklepy zarządzano z poziomu jednego panelu administracyjnego, co znacznie usprawniło pracę całego zespołu i dało dodatkowe możliwości rozwoju.

Integracja online i sklepu tradycyjnego

“Naszym celem jest zrównoważony rozwój sieci sprzedaży sklepów stacjonarnych z naciskiem na projekt SBD (Sneakers by Distance) i internetowych. Osiągnięcie i utrzymanie stanu równowagi wymaga zwinnego balansowania. Zrealizowanie tego celu zapewni nam dedy-kowane oprogramowanie, które dynamicznie rozwijamy pod aktualne potrzeby” -mówi Marek Sobolewski E-Commerce Manager w firmie Distance. Dodatkowo firma aktywnie rozwija swój system sprzedaży B2B, który pośredniczy w sprzedaży hurtowej.

Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami e-commerce, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim opro-gramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 60-cio osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 5-10-15, 8a.pl, Bielenda, BIG STAR, Butyjana, Dalia, Diamante Wear, Distance, Hendi, Interoptyk, Mamissima, Mammut, Monnari, New Balance, NICI, R-GOL, RunColors czy Sugarfree.

Reklama

SCF 2017 Spring