Powstanie 600 nowych punktów odbioru i nadania paczek DHL Parcelshop

dhl logistyka

Dnia 31 lipca, DHL Parcel podpisał umowę o współpracy z Grupą HDS Polska. właściciela m.in. sieci sklepów Relay, Inmedio.

Dzięki temu powstanie 600 nowych punktów odbioru i nadania paczek. Po niezbędnych szkoleniach salony prasowe Relay i Inmedio już w sierpniu oferować będą możliwość odbioru lub nadania przesyłek DHL Parcel.

Sieć DHL Parcelshop

W sumie sieć DHL Parcelshop będzie liczyć 1000 punktów w całej Polsce. Fundamentem strategii DHL Parcel jest zapewnianie odbiorcy przesyłek maksymalnej wygody podczas procesu doręczenia, poprzez dostarczanie wielu opcji do wyboru w tym zakresie. Najbardziej atrakcyjną w tej palecie wydaje się być zapewnienie jak największego zasięgu sieci punktów DHL Parcelshop, wykraczającego poza największe miasta Polski. Drugim strategicznym celem rozwoju jest udostępnianie poprzez sieć DHL Parcelshop wachlarza usług odbiorów i nadań przesyłek krajowych.

W sieci znajdują się punkty usługowe i handlowe dostępne w dogodnych miejscach i porach (w przypadku stacji benzynowych nawet 24 godziny na dobę). Proces obsługi w punkcie DHL Parcelshop trwa zaledwie 30 sekund. Jednocześnie ma tę zaletę, że obsługi klienta dokonuje człowiek, nie maszyna. Warto wspomnieć, że znajdujące się w ofercie DHL Parcel Pakiety Gotówkowe to przystępna cenowo oferta przesyłek krajowych, które zaczyna się już od 13,74 zł netto.

Nowe standardy rynku przesyłek ekspresowych

„Zeszły rok był rekordowym pod względem ilości przewiezionych przesyłek, a tendencja wzrostowa utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Rozszerzając sieć punktów DHL Parcelshop, skupiamy się na potrzebach konsumentów które stale się zmieniają i wyznaczają nowe standardy na rynku przesyłek ekspresowych. Oprócz dostępu do informacji o statusie przesyłki, które stało się już normą, często pojawia się potrzeba zmiany adresu dostawy, kiedy przesyłka jest już w drodze lub chęć jej samodzielnego odbioru. W odpowiedzi właśnie na te potrzeby DHL Parcel Polska dynamicznie rozwija sieć DHL Parcelshop.” – mówi Dyrektor Zarządzający DHL Parcel, Igor Caban.

Oprócz Grupy HDS Polska w sieci DHL Parcelshop znajdują się już stacje Shell, Moya, sklepy sieci Małpka i Neonet oraz indywidualne punkty usługowo – handlowe. Zlokalizowane są one w pobliżach centrów handlowych i przy szlakach komunikacyjnych, zapewniając dogodny dostęp zarówno dla odbiorców i nadawców przesyłek.

Reklama

SCF 2017 Spring