Platforma Shoplo.com z Płatnościami Online BM

bluemedia platnosci online ecommerce

Spółka Blue Media poinformowała o wdrożeniu Płatności Online BM na kolejnej platformie e-commerce – Shoplo.com. W ciągu zaledwie kilku miesięcy od uruchomienia Płatności Online BM z nowego systemu korzysta już blisko 1000 sklepów internetowych.

Sopocka spółka Blue Media rozwija narzędzia obsługujące płatności od ponad 15 lat. Na co dzień korzystają z nich miliony osób płacąc za media, doładowując telefony czy wykonując przelewy natychmiastowe. Od czerwca z technologii Blue Media, za pośrednictwem Płatności Online BM, korzystają również klienci sklepów internetowych.

Płatności w czasie rzeczywistym

“Jedną z popularniejszych usług jaką zaproponowaliśmy sklepom, są przelewy natychmiastowe i rozliczenia „jeden do jednego” – tłumaczy Krystian Wesołowski z Płatności Online BM. “Nasze rozwiązania pozwalają na przesłanie zapłaty za towar lub usługę w czasie rzeczywistym, pojedynczym przelewem na rachunek sklepu lub rachunki przypisane do konkretnych klientów lub produktów, co znacznie ułatwia proces rozksięgowania wpłat. Przede wszystkim jednak chcemy słuchać naszych partnerów w e-commerce i tworzyć rozwiązania płatnicze, które otworzą im nowe możliwości” – dodaje.

bluemedia Krystian Wesolowski

Krystian Wesolowski

Blue Media sukcesywnie rozwija współpracę z platformami e-commerce. Z myślą o nich spółka udostępnia swoje narzędzia również w tzw. modelu integratorskim. W tej formule sklep działający na platformie Shoplo.com może samodzielnie uruchomić Płatności Shoplo – działające w oparciu o Płatności Online BM – dosłownie w 2 minuty, bez konieczności podpisywania dodatkowych umów i bez dodatkowych prac programistycznych.

“Od początku działalności Shoplo staramy się być dla e-sprzedawców więcej niż platformą sklepową – być ich partnerem, który wspomaga ich we wszelkich aspektach związanych z biznesem. Udostępnienie im narzędzia usprawniającego obsługę płatności jest jednym z takich działań” – mówi Patryk Pawlikowski, CEO platformy Shoplo.com. “Poza wsparciem w zakresie płatności, e-przedsiębiorcom pomagamy także innymi sposobami – przede wszystkim edukując ich w ramach Akademii e-commerce Shoplo oraz udostępniając im narzędzia wspierające generowanie sprzedaży jak np. Shoplo Market” – uzupełnia.

Płatności Online BM dostępne są już poprzez Platnosci.bm.pl, w ramach integracji z platformami komercyjnymi, platformami typu open source, ale również z sukcesem funkcjonują na stronach internetowych takich instytucji jak PZPN, AVIVA czy Poczta Polska.

Różne formy płatności, responsywny design 

Wybór form płatności. Płatności Online BM umożliwiają płacenie za pomocą karty kredytowej i debetowej, a także w systemie pay by link, czyli poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu. Dzięki wieloletniej współpracy z sektorem bankowym Płatności Online BM mogą zaoferować najszersza gamę takich płatności.

W zależności od potrzeb i możliwości sklepy mogą wdrożyć Płatności Online BM w wariancie:

  •        Klasycznym (strona płatności w szacie graficznej Blue Media, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  •        Spersonalizowanym (strona w szacie graficznej sklepu, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  •        Zintegrowanym (strona w pełni zintegrowana ze sklepem, graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu)

Strona Płatności Online BM została zaprojektowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonujemy płatności. System wygląda dobrze zarówno na dużym, ponad dwudziestocalowym monitorze komputera stacjonarnego z systemem HD, jak i na smartfonie.

Oprócz rozliczenia zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym, Płatności Online BM oferują system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe i usprawnia obsługę zwrotów.

Dzięki wykorzystaniu przelewów natychmiastowych, środki za zakup produktu lub usługi są wypłacane na konto sklepu w czasie rzeczywistym. Sprzedawca nie „kredytuje” zakupu, może też usprawnić procesy księgowe i windykacyjne.

Firma Blue Media jest dostawcą rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych i wsparcia sprzedaży online – od automatyzacji domowych płatności po kompleksowe, szyte na miarę systemy dla bankowości elektronicznej, rozwiązania dla wystawców faktur oraz e-handlu.

Blue Media w oparciu o zgodę NBP prowadzi działalność rozliczeniową i rozrachunkową. Firma jest licencjonowaną przez KNF krajową instytucją płatniczą oraz członkiem Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

Reklama

SCF 2017 Spring