Shopify uruchamia nowy system do obsługi sprzedaży multichanel

Shopify ecommerce

Shopify, platforma internetowa do tworzenia sklepów online, wprowadza innowacyjną usługę skierowaną do detalistów prowadzących sprzedaż wielokanałową

O tym, jak trudno nadążyć za zmieniającymi się upodobaniami i potrzebami klientów wie każdy e-sprzedawca. Gdy jedni wypatrują towarów w tradycyjnych sklepach by potem zamówić je online, inni wolą system „kliknij i odbierz” i robią zakupy przez internet by odebrać je w tradycyjnym sklepie gdzieś w pobliżu. Przybywa też osób, które równie często korzystają z obydwu tych modeli zakupów. Niestety nie zawsze jest to możliwe, bo nie wszystkie serwisy sprzedażowe oferują obie opcje jednocześnie.

Dlatego firma Shopify, znana do tej pory z gotowych systemów do e-sprzedaży, opracowała autorski system Point of Sale (POS), który łączy w sobie program do inwentaryzacji, katalog produktów, platformę płatniczą online, terminal do płatności kartą, kasę fiskalną, a także oprogramowanie do obsługi e-sprzedaży. Tak wyposażone stanowisko sklepowe może obsługiwać klientów wszystkich kanałów sprzedaży na raz.

“Przyszłością sprzedaży detalicznej są rozwiązania skupiające się na różnych potrzebach klientów, którzy wymagają dziś olbrzymiej elastyczności” – zauważa Adam McNamara, vice prezes Shopify ds. produktu. Dlatego już kilka tygodni temu Shopify uruchomił własny system płatności online oparty o platformę Stripe.

Shopify oferuje profesjonalne systemy sprzedaży i płatności online. Wśród 60 tys. klientów firmy w 100 krajach na całym świecie są m.in. Tesla Motors, Gatorade, Forbes, Amnesty International, Encyclopedia Britannica i CrossFit.

tekst opracowała Agata Kłapeć

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring