Ruszył sklep internetowy Cardio Bunny z portfolio HubStyle

hub style cardio bunny ecommerce

Grupa HubStyle, właściciel marki odzieżowej Sugarfree.pl, wykorzystuje silny wzrostowy trend zakupów odzieży przez internet i wprowadza dwa nowe brandy: Cardio Bunny i Emente.

Cardio Bunny oferuje kobiece ubrania fitness. Sprzedaż internetowa tej marki, również dla klientów za granicą, ruszyła 10 grudnia.

– W pierwszych 3 kwartałach 2015 roku sprzedaż sukienek Sugarfree wzrosła ponad 6 krotnie, a wprowadzenie nowych marek przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznych wzrostów. To nie koniec nowości – kolejne brandy chcemy zaprezentować już w pierwszym kwartale 2016 roku – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A.

E-sklep i pop-up store

Premiera nowych marek w portfolio HubStyle odbyła się w dedykowanym Showroomie przy ul. Mokotowskiej 57 w Warszawie. To tymczasowy pop-up store, który czynny będzie do końca grudnia, czyli w najgorętszym okresie świątecznych zakupów. Oficjalna sprzedaż internetowa ruszyła 10 grudnia 2015 roku.

Marka Cardio Bunny to głównie krótkie topy, koszulki oraz legginsy i spodenki – w przyszłości Grupa chce poszerzyć asortyment o bluzy, kurtki oraz akcesoria do ćwiczeń.

Branża fashion online

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Flagową marką Grupy HubStyle jest Sugarfree. Własny kanał dystrybucji w postaci sklepu internetowego oferuje szeroki asortyment wysokiej jakości sukienek z naturalnych tkanin w przystępnych cenach, głównie polskiej produkcji. Marka posiada także showroom zlokalizowany w Warszawie.

Jednym z atutów marki jest ekspresowa, darmowa dostawa do klienta nawet w ciągu kilku godzin na terenie kilku największych Polskich miast. Dzięki temu Sugarfree.pl bardzo dynamicznie się rozwija. Do tej pory w I kwartale 2015 r. liczba zrealizowanych zamówień była o 1680 proc. wyższa niż przed rokiem. HubStyle szacuje, że wartość rynku sukienek w Polsce wynosi ok. 3 mld zł. Polki coraz chętniej decydują się na zakupy w internecie i udział tego kanału sprzedaży w całości rynku bardzo dynamicznie rośnie.

Reklama

SCF 2017 Spring